|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| morakickers |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag gissar på att man hittar dom i DJ båset när dom har speltid där ;) hehe
Fan peppa mig, har tappat alla vibbar sen jag var sjukt sjuk här nån vecka... vad göra ? Har fått tips som att äta godis, kolla tv, knu**a en fin brud. osv. osv. TV suger, godiset funkade inte, nån brud har jag inte hittat än :p Vet det kommer bli as kul, men jag kan inte känna det... var så laddad innan jag blev sjuk. Fan jobbet suger ba**e också |
sätt på dig feta lurar, pumpa upp volymen och kolla på semesterbilder från ibiza/trance energy (valfritt arrangemang). armin kommer regera och markus schulz kommer om han är i form leverera TUNG house
brudar att knulla, är inte du gift? eller är det nordlight? vi är väl iaf några SWETA över trettio som gillar sprit :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by morakickers
sätt på dig feta lurar, pumpa upp volymen och kolla på semesterbilder från ibiza/trance energy (valfritt arrangemang). armin kommer regera och markus schulz kommer om han är i form leverera TUNG house
brudar att knulla, är inte du gift? eller är det nordlight? vi är väl iaf några SWETA över trettio som gillar sprit :D |
Hehehe jag e så ogift man kan bli men problemet med att vara peppad e över sen ett tag... det var bara en personlig svacka jag hade efter min jävla influensa :p Har kollat bilder å filmer idag å e helpeppad nu :D :D :D |
|
|
| Smekbar |
färdigpackad.. o taggad som fan...
ska bara slänga i mig lite makaroner o köttfärs för att bygga upp energilagren så man kan röja ordentligt imorron :) sen e de läggdags... och gissa om jag ska drömma ljuva drömmar :P |
|
|
| lonne |
| Jag försöker komma i rätt form men är lite av, antar att morgondagen kommer förändra mitt tillstånd. |
|
|
| Gate 42 |
"Ohh what a beautiful mooooorning ..."
Jahapp, så sitter man här 05:40 och kollar lite på nätet innan det är dax att dra till jobbet. Fy fan, om 24 timmar så står man där, svetting, trött och med ömma fötter efter Armin's 4timmars monster-set. Satan va sugen man börjar bli nu!
Aja, bara 8 timmar post-utdelning först, sen ska det festas! Woohoo!
Ser ni en kille i grön 'S W E' tröjja (som att jag är ensam om det), så kan ni ju hejja till :)
Nu åker vi! |
|
|
| reveal |
| Då börjar det bli dags :D |
|
|
| Amnezia |
11 timmar å 23min kvar nu typ.:cool: å om 4 timmar sitter mna på bussen på väg till sthlm..wee...typiskt att jäkla ungdomsgarantingrejen ska tvinga mig å gå upp kl 7...sitter som en zombie här typ...men det löser sig....
ses till havs...:p :p |
|
|
| jofawe |
ja.. kl 13.35 går mitt tåg upp till sthlm :)
så .. ses till havs! |
|
|
| SteveTranz4ever |
IKVÄLL SEGLAR VI!
Nedräkningen har hållit på i ett par månader nu. Hundratals inlägg på
klubbmusiksiter, nyshoppade kläder och mycket, mycket förfestande! Det här
blir den sista kryssningen på ett rätt långt tag framöver. Våren och
sommaren är i antågande med helt osannolika grejer på gång.. men mer om det
efter kryssen, nu ska vi ha KUL!!
Monday Bar Spring Cruise med Cream avgår med m/s Silja Festival kl 20.15
ikväll, torsdag den 4 mars.
Det finns fortfarande ett antal hytter kvar att boka (sista rensningen av
ej betalade hytter gjordes igår), både för dig som vill resa själv eller i
ett helt sällskap. Ring Silja Line för säkerhets skull och boka, men det
går också bra att komma ner till färjeterminalen och köpa biljett på plats.
Tel 08-22 21 40. Bokningskod MBAR. All info hittar du på vår hemsida:
www.mondaybar.com
Innan kryssningen vill vi påminna om den stränga policy om droger vi på
Monday Bar och Silja Line har gemensamt. Inga illegala droger är tillåtna
ombord! Tull och polis kommer i vanlig ordning att genomföra rigorös
kontroll vid ombordstigning av alla passagerare, men har man "rent mjöl i
påsen" så är detta inget att oroa sig för.
För den som har behov av berusningsmedel finns det ju ymnigt med lagligt,
flytande dito att tillgå ombord till rekordlåga priser. Nej, seriöst, för
din egen skull, tag inga risker. Chansen är stor att festen slutar långt
innan den har börjat. Vi lovar, sån skit behövs inte på den här festen!!!
Så där ja... nu när vi har tagit dig i örat så kommer det roliga. Så här
kommer dj-schemat för oslagbara lineup på denna resa. Alla är superladdade
och de stora drakarna kommer att hårdköra inför världens största
musikkonvent, WMC (Winter Music Conference) i Miami som de flyger till
redan på fredag kväll.
Vi ses på kryssen!!!
Cream Floor
(Dancing Palace, deck 7 & 8)
22.00-23.00 Jace
23.00-02.00 Markus Schulz
02.00-06.00 Armin van Buuren
14.00-15.00 Darren Christian
15.00-17.30 Tall Paul
Monday Bar Floor
(Panorama Bar, deck 9)
22.30-00.00 Özgur Can
00.00-02.00 Joel Mull
02.00-04.00 Darren Christian
04.00-06.00 Eric Prydz
14.00-15.00 Raymond Baaklini
15.00-17.00 Johnny Boy
Lounge Floor
(Sailor’s Pub, deck 7)
21.00-02.00
06.00-14.00
DJs on rotation:
Omid R
Raymond Baaklini
Rouzbeh Delavari
Yamazaki
Özgur Can
Naaaaaaaaaaajjjjjjjjjsssssiiinnngggg :gsmile: :D ;) :) :p :toothless :toocool: :tongue2 :eyespop: :disbelief |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det finns fortfarande ett antal hytter kvar att boka
|
hade jag inte shoppat så mycket så jag hade haft kvar typ hela "lönen" så hade jag nog fan ringt o kollat o sen fixat biljett till sthlm om man nu hade fått tag på en biljett.... men det e ju så att nu har jag shoppat en massa redan så mer än hälften av pengarna har redan gått :(
så inga pengar till gbg - sthlm ToR... hmmmmm... undra om man hinner springa till sthlm.. hehe |
|
|
| jofawe |
jag kom på att jag inte har nått att göra på tåget...
tips någon? |
|
|
| Funfrock |
| woho dags att börja göra sig redo för flyget :) |
|
|
|
|