|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
scul:
jag vet en som är intresserad..
Ska jag höra eller är det kört redan? |
du får höra! men jag vet inte om mjz fick min meddelande än.
måste ha hans tillstånd också men annars ska vi betala mer så jag tror att det är lugnt :p |
|
|
| Sveck |
Till alla intresserade; Jag har också en B-plats som jag vill sälja. Staz har anmält sitt intresse men inte hört av sig så i fall han inte skulle vilja ha den kommer jag att behöva hitta någon som vill köpa.
PM:a eller mail till [email protected]
Ta det lugnt. |
|
|
| Sveck |
Biljetten min är såld, till Staz, bara så att ni vet.
Hare kul på cruisen Staz! |
|
|
| Sypherion |
| fan va avundsjuk man är nu asså....VILL ME!! argh! |
|
|
| Vizay |
| haha jag höl på å tabba mig rejält på datumet, trodde det va en månad senare än kryssen faktiskt e men tack vare Pjox påminnelse så missar jag den inte på rent klanteri iaf :p |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by jofawe
scul:
jag vet en som är intresserad..
Ska jag höra eller är det kört redan? |
sorry... platsen är redan tagen... |
|
|
| reveal |
Fick just SMS från MondayBar:
De sista 100 hytterna släpps idag, Ring 08 - 222 140 och boka! |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by reveal
Fick just SMS från MondayBar:
De sista 100 hytterna släpps idag, Ring 08 - 222 140 och boka! |
mondaybar uppskattade mig så pass mycket att de saftade på och skicka mig hela TVÅ sms. så de vill nog ha mig där dubbelt upp :) jag tar det som en komplimang |
|
|
| dbl |
| fan vad jag vill hänga med nu.. kolla precis på steves film från förra kryssen.... verkar ju heeeeel ball :/ |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by dbl
fan vad jag vill hänga med nu.. kolla precis på steves film från förra kryssen.... verkar ju heeeeel ball :/ |
vart finns den filmen? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
vart finns den filmen? |
Här
:gsmile:
[edit] För den som vill ladda ändå mer finns nu en video från Valborgs kryssen som Daniey gjort.
Danieys första försök på en video. Väl värd att se, Valborgs kryssen var nåt utöver det vanliga och finns nära vårt hjärta än idag :)
http://www.liquidsunset.org/video_a...ideo.php?vid=40 |
|
|
| Powell |
| Har tänkt att åka med nu .. men jag er så jevla sent ute ! ://, ska iaf försöka få tag på biljett imorgon. Om någon har någon hytt/biljett kvar, tveka inte att skicka pm! |
|
|
|
|