|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
aendy, reveal: jag har oxo tänkt på det där med sweta skyltar. jag ska ta med mig 2 lappar för mina hytter i alla fall om ingen annan gör det :)
typ "Official sweta cabin" :)
och sen en till skylt med typ "guys: 100kr, good looking girls: free, ugly girls 200kr "
hehe j/k
|
|
|
| ScuL |
har nån kollat väderprognoserna? :D
önsdag blir det -7 i åbo med snöbyar.
kan inte kolla torsdag än men jag tror det blir rätt kallt :D
hehe va bra för mig efterom jag är redan i sverige på tisdag! :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
har nån kollat väderprognoserna? :D
önsdag blir det -7 i åbo med snöbyar.
kan inte kolla torsdag än men jag tror det blir rätt kallt :D
hehe va bra för mig efterom jag är redan i sverige på tisdag! :p | Sist vi åkte gungade det som fan när vi väl kom ut på öppet vatten men de gjorde inget då man hade fått i sig alkoholen... Det är ett måste för mig om inte jag ska bli rejält sjösjuk, blir de hur lätt som helst. |
|
|
| Tnakka |
| 4 dagar kvar!!!! iiil |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Funderar på att lägga upp ett fylleklipp från förra kryssen, eller ja först ska jag göra den först men är nån intresserad av ett sådant klipp ? :toothless |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Funderar på att lägga upp ett fylleklipp från förra kryssen, eller ja först ska jag göra den först men är nån intresserad av ett sådant klipp ? :toothless |
Dagens dummaste fråga? :toothless
Dela med dig nu! Ingen censur! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Dagens dummaste fråga? :toothless
Dela med dig nu! Ingen censur! :D | Haha
Du jag måste fan censurera om jag ska kunna leva med lite stolthet i kroppen under resterande del av mitt liv :toothless
Klipper ihop lite skit as I skrivíng. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Haha
Du jag måste fan censurera om jag ska kunna leva med lite stolthet i kroppen under resterande del av mitt liv :toothless
Klipper ihop lite skit as I skrivíng. |
Steve.. alltså.. stolthet är en sorts olycka :)
så .. sharea nu :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Håll till godo :D
|
Laddar hem :D:D:D
edit: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
verkar som att Kenny var den enda som inte var toknitad :p |
|
|
| JayBee |
föresten bara så ni vet så har Jonna, en tjej som köpte biljett utav mig hoppat av och hennes biljett är till salu. jag har själv inget med det hela att göra iomed att hon redan har betalt mig men om ni vill köpa den utav henne så är hennes email:
[email protected]
|
|
|
|
|