|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Waize
Hej allihopa! Vi är ett stort gäng från Lund som ska på kryssningen, men tyvärr fattas vi 1 plats.. Snälla, om någon har en plats över och vill få den såld, hör av er! Här, via mail eller 0739-810738!
Mest tacksam, Alice :) |
kolla dina PM |
|
|
| reveal |
| JayBee, på uppdrag av Waize så meddelar jag dig att hon vill ha biljetten. Pga föreläsning har hon inte möjlighet att läsa PM:et förrän ikväll, men då kontaktar hon dig. Med andra ord, håll en biljett till Lundagänget ;) |
|
|
| Versace |
snart e de dags...
en månad bara!
tall paul!!! |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Varför går inte ni ihop på en hytt så har ni fyra pers... fixar ;)
MiB du hade ju inte avbokat än av vad jag förstog dig på ICQ... :) |
nä jag sa att jag inte kunde boka alls när dom ringde för min "polare" hoppade av.. =)
får väl se längre fram.. säkert folk som kommer hoppa av.. annars ska jag fan ta min eka o ro upp breve båten o klättra ombord.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by MiB
nä jag sa att jag inte kunde boka alls när dom ringde för min "polare" hoppade av.. =)
får väl se längre fram.. säkert folk som kommer hoppa av.. annars ska jag fan ta min eka o ro upp breve båten o klättra ombord.. | Känner en tjej/kvinna som har en plats över... hon e as schyst... hon ville ha med mig men jag har ju redan bokat. Kan höra med henne om du vill... |
|
|
| Waize |
| quote: | Originally posted by JayBee
kolla dina PM |
Jaaaaaaaaaaa!!! :gsmile: Underbara nyheter!
PM till dig! |
|
|
| JayBee |
annars har jag 2 lediga platser oxo.. dvs om waize tar min ena plats, annars har jag 3.
fan jälva hoppande det ska vara.. snart är jag väl nere på 7 hytter igen och sen fullt ena dagen och så tomt andra :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ett gott råd: När nån väl sagt dom ska med så ta pengar från dom omedelbart... Sen är det upp till dom att ragga nån som kan hoppa in för dom om dom ändrar sig eller så får dom slänga pengarna i sjön... Så gjorde jag inför Valborgs kryssen... slutade med att vi var bara tre i min hytt men vi andra betalade inte mer förde :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ett gott råd: När nån väl sagt dom ska med så ta pengar från dom omedelbart... Sen är det upp till dom att ragga nån som kan hoppa in för dom om dom ändrar sig eller så får dom slänga pengarna i sjön... Så gjorde jag inför Valborgs kryssen... slutade med att vi var bara tre i min hytt men vi andra betalade inte mer förde :) |
Aendys biljett till valborgskryssningen gick först till en kompis, sedan till Mr Bitchs kompis, sedan till en kompis till denne... Till sist hamnade den hos nåt okänt miffo som inte ens fick nyckeln till vår hytt :p |
|
|
| Waize |
| quote: | Originally posted by JayBee
annars har jag 2 lediga platser oxo.. dvs om waize tar min ena plats, annars har jag 3.
fan jälva hoppande det ska vara.. snart är jag väl nere på 7 hytter igen och sen fullt ena dagen och så tomt andra :) |
Hey Jaybee! JOnnas biljett är säkrad hoppas jag!?! Vet inte om du fått mina meddelanden.. o hon betalar in så fort du skickar kontonnr till henne, så då har du en plats fixad 100% iallafall! :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Waize
Hey Jaybee! JOnnas biljett är säkrad hoppas jag!?! Vet inte om du fått mina meddelanden.. o hon betalar in så fort du skickar kontonnr till henne, så då har du en plats fixad 100% iallafall! :) | jo jag fick ditt PM och skickade ett svar med mitt konto nummer. fick du det eller? (har hört att vissa PM inte gått fram på TA på senaste)
platsen är preliminärt köpt utav din kompis nu. så fort hon har betalat så är den 100% hennes. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ett gott råd: När nån väl sagt dom ska med så ta pengar från dom omedelbart... Sen är det upp till dom att ragga nån som kan hoppa in för dom om dom ändrar sig eller så får dom slänga pengarna i sjön... Så gjorde jag inför Valborgs kryssen... slutade med att vi var bara tre i min hytt men vi andra betalade inte mer förde :) |
Den läxan fick jag lära mig den hårda vägen i somras när vi skulle till Dance Valley (har för mig jag har berättat innan). Vi var tio pers som skulle åka från början, men när det väl kom till kritan så var vi bara fem, och den andra hälften påstod sig inte ens sagt att de skulle med. Och vem fick stå för utgiften av de 4000 resterande riksdalerna? Jag förstås. Otacksamma backstabingjävlar. Det var sista gången jag fixade en resa innan jag har fått pengarna i hand. |
|
|
|
|