return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 17)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by staz
Tror att det är bättre att visa ID på 18+ än att säga att man glömt.. för det vore olagligt för dem att släppa på nån 18-.. medan 20 bara är den föredragna åldern för silja.

men still, bör jag ringa in och ändra personuppgifterna på den som jag sa inte skulle ha blivit 20 när kryssen inträffar? (tredje gången gillt, så ge mig ett svar nu alla cruisegurus (ffs) ) :)

Om du vill chansa på att ljuga och säga att du har glömt ditt legg om du sagt du är tjugo är helt upp till dig... Dom behöver förtfarande leg för att veta att det verkligen är dina biljetter och att du inte bara hittat dom på marken medans nån annan stackare inte kan följa med.

Har du ingen som ska med dig som är 20 eller över, isf kan du ringa in och lägga över hyttbokningen på den personen så är hela problemet löst lätt :)
staz
jodå har en 20+ med, han hämtar ut biljetterna så det är lungt.. men av de övriga 3 som ska vara i hytten så angav jag mig själv som 1 vecka under 20 i förhållande till kryssdatumet.. Vore ju trist om dom kollar igenom listan på folk å ser att oj här har vi en som inte är 20, den släpper vi inte in.. det gör dom säkert inte men ändå.. kanske lika bra att jag ringer in och "byter ut" mig själv (på pappret) mot någon påhittad person som är äldre.
reveal
När ska man senast betala ifall man bokade när man blev uppringd???
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
När ska man senast betala ifall man bokade när man blev uppringd???
Har du inte bokat pöjk !!!??? Då kan de bli knivigt att få tag i plats nu...

Jag blev uppringd i fredags... sen ytterligare två gånger på lördagen :p

Det ska vara betalt till den 2 Februari :)

Fan reveal... säg du är med för fan ! :eek:
staz
hur betalar man? måste man gå till siljas kontor vid stureplan? eller går det via nätet eller nåt?
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan reveal... säg du är med för fan ! :eek:

I'm in Steve ;) Det blir Minttushot även denna gång, din tur att bjuda :p

Frågade ju bara när man skulle betala :)
jofawe
man betalar väl hos närmaste ATG ombud?

Damn, måste ringa Anna å säga att vi får nog ta å betala snart :)
Hon hade den 31:a som sista datum.. inte den 2:e, som alla andra fick.. elakt va?

Nåväl .. Jag är med på kryssen ;)
AC.
Söker två platser till kryssen. Fick inte tag på någon hytt i måndags.

Vänligen hör av er till mig eller Amnezia snarast :)
Glorie
quote:
Originally posted by AC.

sorry om ja lägger mig i :( amnezia kommer inte alls åt TA. han har strulat till det på nåt sätt som jag inte alls förstår. har försökt hjälpa honom på icq, men de e kört :) han kommer inte ens in på nåt forum och tror att Kenny bannat honom :) hehe har försäkrat honom att så inte är fallet. :)
MiB
Nu är det såhär kul:

Skulle beställt 2 hytter men som vaaaaaaanligt i sista sekunden så bangade varenda kotte.. jävligt roligt.. så är det nån som kommer sitta med en eller två platser över så kan ni/du väl pm:a mig i mitten på denna månad..

grrrrrrrrr

Ilskan är stor i Örebro just nu ;)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by AC.
Söker två platser till kryssen. Fick inte tag på någon hytt i måndags.

quote:
Originally posted by MiB
Nu är det såhär kul:

Skulle beställt 2 hytter men som vaaaaaaanligt i sista sekunden så bangade varenda kotte.. jävligt roligt.. så är det nån som kommer sitta med en eller två platser över så kan ni/du väl pm:a mig i mitten på denna månad..

grrrrrrrrr

Ilskan är stor i Örebro just nu ;)

Varför går inte ni ihop på en hytt så har ni fyra pers... fixar ;)

MiB du hade ju inte avbokat än av vad jag förstog dig på ICQ... :)
Waize
Hej allihopa! Vi är ett stort gäng från Lund som ska på kryssningen, men tyvärr fattas vi 1 plats.. Snälla, om någon har en plats över och vill få den såld, hör av er! Här, via mail eller 0739-810738!
Mest tacksam, Alice :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement