|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
| stonefields ser ju nice ut på bilderna iaf, har 75% så jag kommer väl titta på den snart... :) |
|
|
| reveal |
Jag stör mig på att Liquidsunset inte vet att serie heter "series" på engelska, dvs med ett s på slutet. "Photoserie" ser asdumt ut. Bara så ni vet. :)
Ska kolla på filmen nu :) |
|
|
| swe_Trancer |
| nån som vet om eric prydz är en bra dj? |
|
|
| Versace |
eric prydz e bra om man gillar house o techno.
trance lär du inte höra honom spela...
han spelar på grodan på lördag, om du vill höra... |
|
|
| MiB |
| grrrrr vill ha biljeeeeeeeeeeeeeett ;) |
|
|
| staz |
| *host* jag kommer med ser det ut som.. hoppas man inte blir nekad.. komemr ha 2 veckor kvar till 20årsdagen.. inte ens det.. men iaf. ni TA's får ta hand om mig för jag har inga andra kompisar med :D |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
nån som vet om eric prydz är en bra dj? |
Ingen aning om hur han är som DJ. Men hans produktioner och remixer är görfeta. Riktigt härligt dånande och svängig house!
Om han inte krockar med Armin så ska jag gå och lyssna lite på vad han spelar. |
|
|
| jofawe |
är det NÅGON som ska köra nedifrån landet (typ skåne, småland, blekinge) som har lust att plocka upp mig på vägen?
Har svårt som fan att hitta nån billig lösning på det hela med transporter.
har hittat ett billigt tåg (403kr) men hur ska man ta sig hem sen?
Jag får väl boka ett tåg dit .. sen får man se.
hur långt från Sthlm C ligger värtahamnen? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by jofawe
är det NÅGON som ska köra nedifrån landet (typ skåne, småland, blekinge) som har lust att plocka upp mig på vägen?
Har svårt som fan att hitta nån billig lösning på det hela med transporter.
har hittat ett billigt tåg (403kr) men hur ska man ta sig hem sen?
Jag får väl boka ett tåg dit .. sen får man se.
hur långt från Sthlm C ligger värtahamnen? |
eventuelt kanske jag kan plocka upp dig i stockholm C och skjussa dig till terminalen... om du vill altså |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by jofawe
är det NÅGON som ska köra nedifrån landet (typ skåne, småland, blekinge) som har lust att plocka upp mig på vägen?
Har svårt som fan att hitta nån billig lösning på det hela med transporter.
har hittat ett billigt tåg (403kr) men hur ska man ta sig hem sen?
Jag får väl boka ett tåg dit .. sen får man se.
hur långt från Sthlm C ligger värtahamnen? |
jag blandar alltid ihop värtahamnen och frihamnen. en av dom ligger iallafall i ropsten som är 3-4 stationer med t-banan |
|
|
| ScuL |
@mjz... (och också till alla andra).
min svenska kompis kan definitivt inte vara med på kryssningen. alltså vi har en 'sovplats' kvar vårt hytten.
verkar som min kompis har precis bestämmt att åka skidor i Sälen i exakt samma veckan :( .. ahja synd men om det är nån här alltså som behöver hytt så hör vi det gärna.
det e B-klass förresten :p (695 SEK). |
|
|
| jofawe |
scul:
jag vet en som är intresserad..
Ska jag höra eller är det kört redan? |
|
|
|
|