|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
da lazzie! 4000 är rätt biffigt! jag lider med dig.
jag har alldrig råkat ut för något sånt ännu tror jag men min kompis bokade biljetter till en stuga i norge och så var det en tjej som sket i att följa med och sa först att hon inte skulle följa med typ några dagar innan och då kunde man bara boka bort halv akostnaden.
så det slutade med att han betalade en extra 900kr i onödan. taskigt värre! (sen vågar han inte kräva tjejen på pengarna heller) Jag skulle lätt kräva henne på pengar och skulle hon inte betala skulle jag knacka på och ta ett snack med hennes föräldrar, men det är jag det. jag bryr mig inte om hon skulle bli sur på mig men för vissa är andras åsikt om dem mer värt än 900 :) |
|
|
| Waize |
HEEEY JATBEE!!!
Jag känner två killar i SThml som vill hänga på! spara 2 biljetter till dem, Magnus och Nisse! (NIsee undrar ifall du känner ngn
"Caesar"??? )
Okej, hör av mig imorn ang. detta!
Håll plasterna bara! snälla!
hade bra!
Alice :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Waize
hade bra!
Alice :) |
Fan va du raggar biljetter Alice :D
Fan va sugen jag är på kryssningen!!! Ska lätt väcka någon genom att hälla vatten på den ;) |
|
|
| Tnakka |
| biljetter i min hand. Delar med två helt okända... undrar hur många lås man ska ta med sig, eller om man ska ta med sig något värt alls... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Waize
HEEEY JATBEE!!!
Jag känner två killar i SThml som vill hänga på! spara 2 biljetter till dem, Magnus och Nisse! (NIsee undrar ifall du känner ngn
"Caesar"??? )
Okej, hör av mig imorn ang. detta!
Håll plasterna bara! snälla!
hade bra!
Alice :) |
Ledsen alice :) jag gav bort mina 2 sista platser till 2 sweta's några timmar innan du ringde :) men jag tror att du kan hitta fler lediga platser om du tittar in på
Trance Clubber
eller
Mondaybars Forum
Lycka till!
EDIT: jag tittade just på mondaybar forumet.. jag tror jag hittade perfekta tråden till dig alice! Tryck Här!
EDIT2: caesar?? hmm nä vem e det? :)
|
|
|
| Waize |
Hej!
Tack Jaybee för all hjälp med att hitta platser! :)Får se hur det går, det verkar vara torka på biljetter just nu..
Reveal.. haha :D.. tyvärr kommer du inte kunna hämnas med vatten denna gången - jag tänker inte ens gå o lägga mig! :D Vad var det vi lovade?? - Jo, att inte sova bort underbar musik överhuvudtaget denna kryssningen?!!! fast de 2 tysta timmarna ( fanns de alls?) är ju en annan sak..
;)
ha de bra sålänge! |
|
|
| staz |
| quote: | EDIT2: caesar?? hmm nä vem e det?
|
ngn romersk kejsare. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Waize
Reveal.. haha :D.. tyvärr kommer du inte kunna hämnas med vatten denna gången - jag tänker inte ens gå o lägga mig! :D Vad var det vi lovade?? - Jo, att inte sova bort underbar musik överhuvudtaget denna kryssningen?!!! fast de 2 tysta timmarna ( fanns de alls?) är ju en annan sak..
;)
|
Meeeen NU! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Waize
Reveal.. haha :D.. tyvärr kommer du inte kunna hämnas med vatten denna gången - jag tänker inte ens gå o lägga mig! :D Vad var det vi lovade?? - Jo, att inte sova bort underbar musik överhuvudtaget denna kryssningen?!!! fast de 2 tysta timmarna ( fanns de alls?) är ju en annan sak.. |
Jag kommer ihåg vadet ;) Ska dock hitta nån möjlighet att hälla vatten på dig ändå :p |
|
|
| Sveck |
| Jag ska åka med i en av Jaybees två hytter men har efter övervägande bestämt mig för att jag nog inte ska åka, så om någon vill köpa min biljett (695 kr) kan den höra av sig till mig här på TA via PM eller direkt här i forumet. |
|
|
| Aendy |
| Det svåraste i hela grejen med att boka kryssningen är faen att hämta ut biljetterna hos ett ATG ombud, framförallt när man inte spelar på hästar. Tog mig tre hela dagar att få ut biljetterna, var ett tag rädd att jag sumpat hela bokningen. Jäla skit... Nu är de iaf uthämtade, 2 timmar innan deadlinen. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Det svåraste i hela grejen med att boka kryssningen är faen att hämta ut biljetterna hos ett ATG ombud, framförallt när man inte spelar på hästar. Tog mig tre hela dagar att få ut biljetterna, var ett tag rädd att jag sumpat hela bokningen. Jäla skit... Nu är de iaf uthämtade, 2 timmar innan deadlinen. |
Men nu kan vi känna lugnet? <-- ett av andens favorituttryck :p |
|
|
|
|