return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
montana
är det 18år eller 20år, (om det är 20år så blir jag skitsur eftersom jag fyller år månader+nåra dagar senare)
reveal
quote:
Originally posted by montana
är det 18år eller 20år, (om det är 20år så blir jag skitsur eftersom jag fyller år månader+nåra dagar senare)



Har väl varit 20 år på alla tre tidigare kryssningar, dock smet ju ett par människor med ändå :p Kenny och JayBee, säkert fler?
mjz
quote:
Originally posted by reveal
Har väl varit 20 år på alla tre tidigare kryssningar, dock smet ju ett par människor med ändå :p Kenny och JayBee, säkert fler?


såg åtminstone rätt gott om tjejer som fyllt tjugo lika mycket som tanterna i vissa porrfilmer är tonåringar... :rolleyes:

verkar väl inte va nåt större problem att komma med bara man inte såg ut som 13...
MiB
vill ha mer info... vill boka.. nuuuu ;) en hel drös från örebro som kommer beställa biljetter om det finns kvar när dom släpps...
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by RebeL9
jag skulle inte vilja ha mitt namn felstavat på en sån här asmegaball flyer :(


Den dagen då jag kommer bli lika stor som Tiësto, Buuren & co :rolleyes: kommer jag bli lika fårvånad varje gång mitt namn blir rättstavat på flyers.

Jag kan inte förstå hur och varför folk har så otroligt svårt att stava rätt till mitt namn.
Amnezia
hum måste man gå dit å lämna sitt tele nr för intresseanmälan:nervous:??? liiite jobbigt jue näre e 20 mil bort :eyespop:

låter riskabelt å vänta tills slutet av januari jue:eyes:
reveal
quote:
Originally posted by Amnezia
hum måste man gå dit å lämna sitt tele nr för intresseanmälan:nervous:???


Det var de som var på kryssningen nu senast som fick den möjligheten. De satt med listor och tog upp intresseanmälningar på båten nämligen.
Amnezia
aha.....crap:p :p tur man har nåra man känner som va på kryssen då...puh...så man får vänta till slutet av januari då..alrite.:rolleyes: får hänga på låset då...ja ska åka båt..yay:tongue3
Versace
fast det var nog väldigt många som inte bokade hytter på båten...
så de e nog ganska lugnt tror jag ändå...
SteveTranz4ever
http://www.doghouseboys.com/events/springcruise2004.asp :gsmile:

reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
http://www.doghouseboys.com/events/springcruise2004.asp :gsmile:



riktigt najs :D :D :D

asså, avb tar så jävla mycket betalt, där ser man :p de som lirat på kryssningar säger du att det är något utöver det mesta, så de borde fan spela av eget intresse ;)
SWE_TRANCE
saxat från monday bar:

Vill du hamna på en förturslista, så kommer en representant från Silja Line att ta upp telefonnummer på vår trancefest med Johan Gielen på Dailys den 5 januari. Detta gäller förstås inte dig som redan lämnat ditt telefonnummer på luciakryssningen.

Ingen vänlig själ som redan skrivit upp sitt namn på kryssen och som ska till dailys den 5/1 -04?? :rolleyes: :o
Hade varit soft att komma med på den listan..utan att åka 90 mil T&R..
Fast iofs, dom kanske inte gillar om folk kommer med namn som inte gäller personligen..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement