|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Är det ngn som vet priser etc ? När släpps biljetterna osv orkar inte läsa hela tråden !! Sorry . | jag tror att du kan räkna med att det kommer kosta cirka 500-700 beroende på vilken typ utav hytt du köper.
Jag vet inte när biljetterna släpps föralmmänheten men vissa här på forutmet har skrivit upp sig på tidigare fester så silja kommer ringa oss före dem ringer dem andra. de skal ringa oss någon gång i slutet utav januari så man kan ju räkna med att allmänheten får boka kanske några veckor-1 månad efter det? |
|
|
| JayBee |
STOPPA PRESSARNA!
Det visar sig att det ganska säkert blir 2 personer som hoppar av från mina 2 hytter så om det är någon som inte har hittat en hytt ännu, kanske detta är eran lycko dag! :D
skicka PM eller nå mig på msn [email protected]
CU@Sea |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by JayBee
STOPPA PRESSARNA!
Det visar sig att det ganska säkert blir 2 personer som hoppar av från mina 2 hytter så om det är någon som inte har hittat en hytt ännu, kanske detta är eran lycko dag! :D
skicka PM eller nå mig på msn [email protected]
CU@Sea |
måste ju ha bilätter till o börja me innan man kan säga hej =) eller har dom ringt dig? |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by ScuL
kan ni fixa mig en hytt typ.. lr hur ska jag klara det?
vi kommer förmodligen med tre.
1: jag
2: wouter (holländskt kompis)
3: mathias (svenskt kompis, ej-TA)
och jag behöver egentligen oxo boende för helgen så jag och wouter kan stanna kvar lite i sthlm ...vet inte om kära stävä är ledigt då ? :D |
jag har iofs inte lyckats övertyga någon av mina vänner om att melodisk trance går ypperligt både att lyssna på och dansa till (för att inte nämna progressive), så jag lär ha 3 platser lediga i min hytt... men bo får ni göra hos stävä... ;) |
|
|
| mindshooter |
| Antar att det var mig jaybee syftade på....jag kan inte åka tyvärr....har fått sjuka ekonomiska problem, b.la på grund av att jag måste skaffa nytt bredband (läs hjälptråden)... Jag vet inte hur min polare tänker göra än...men det vet jag snart |
|
|
| staz |
uhm ms, låna pengar?
att vara pank är inget som hade stoppat mig från att dra. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by mjz
jag har iofs inte lyckats övertyga någon av mina vänner om att melodisk trance går ypperligt både att lyssna på och dansa till (för att inte nämna progressive), så jag lär ha 3 platser lediga i min hytt... men bo får ni göra hos stävä... ;) |
vi ska bo hos stefan under de dagarna vi är inte på kryssningen (bara jag och wouter då).. men vi har ingen hytt än, så om du fortfarande har dessa platser kvar skulle jag gärna ta de :p
vilket klass hytt är det? A/B/C? |
|
|
| mjz |
okej, dom är dina... :)
och det lär bli a-hytt eftersom det funkade väldigt bra sist... |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Antar att det var mig jaybee syftade på....jag kan inte åka tyvärr....har fått sjuka ekonomiska problem, b.la på grund av att jag måste skaffa nytt bredband (läs hjälptråden)... Jag vet inte hur min polare tänker göra än...men det vet jag snart |
Nänä, ingen som åkt med på en tidigare kryssning får boka av en frmtida kryssning, det är reglerna :-)
Hoho skämt åsido... det är liksom rejält med veckor tills hytterna ska betalas... inte ens någon bokning som kommit igång ännu... |
|
|
| CJ InterCity |
har lite dumma frågor om Mondaybar (yeye jag är skåning så jag har rätt att vara dum :toothless )
1. vad är åldersgränsen?
2. hur kommer man tillbaka? åker färjan runt i sthlms skärgård eller?
3. vad kostar biljett + hytt?
4. hmm den sista frågan har jag glömt :o |
|
|
| Tnakka |
1. 20. men ddet ska nog gå bra om man är 18 också...
2. man åker till åbo och sen tillbaka...hemma på morgonen på söndagen
3. hytt = biljett. från ca 650:- de har inte kommit ut med priserna än, men så mycket kostade det per säng i en 4-sängs-hytt.
4. svårt att svara då :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
har lite dumma frågor om Mondaybar (yeye jag är skåning så jag har rätt att vara dum :toothless )
1. vad är åldersgränsen?
2. hur kommer man tillbaka? åker färjan runt i sthlms skärgård eller?
3. vad kostar biljett + hytt?
4. hmm den sista frågan har jag glömt :o |
1: Det är 20 men det finns många som är 18 som följt med tidigare. Vågar du chansa så kommer du ombord med stor sannolikhet
2: Silja Line och Viking Line båtarna har olika rutter... 36 timmars till Helsingfors och 23 timmars till Åbo (Cinerella på Viking går till Mariehamn på Åland på 20 timmar) Båten går alltså fram och tillbaks, båtarna fungerar till stor del som transport över östersjön för transport bolag, tar ju ombord runt 300 bilar, alltså ett antal långtradare får plats på första bil däck
3: Det har vart lite olika på kryssningarna. Just denna gången åker vi återigen med Silja Festival som vi gjort på båda Lucia kryssningarna och då har priserna vart
.......... C-hytt B-hytt A-hytt
4 pers. xxx 395:- 470:- 545:-
Detta var priserna från första Lucia Kryssen.ö.. kommer bli lite dyrare med tanke på att Armin är dyr att boka...
4: Japp det är värt pengarna, ja du får ta med dig bandare för att förfesta i hytten, ja det säljer alltid slut fort så häng på telefonen 08:00 den dag dom släpps, du får signa upp dig på monday bars hemsidaför att få deras nyhetsmail när dom släpps... |
|
|
|
|