|
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Line-up + priser
Armin van Buuren (Holland)
Markus Schulz (Tyskland/USA)
Tall Paul (England)
Darren Christian (England)
Eric Prydz (Sverige)
Joel Mull (Sverige)
Johnny Boy (Sverige)
Jace (Finland)
Özgür Can (Sverige)
Rouzbeh Delavari (Sverige)
Raymond Baaklini (Sverige)
Omid R (Sverige)
Yamazaki (Sverige)
Hyttalternativ
Klass D - 2-bäddshytt högt upp i båten utan fönster
Klass C - 4-bäddshytt långt ner i båten utan fönster
Klass B - 4-bäddshytt högt upp i båten utan fönster
Klass A - 4-bäddshytt högt upp i båten med fönster
Klass SC - Silja Class - lyxigare 2-bäddshytter högt upp i båten med fönster
Redarhytt - 2 personers lyxhytt!!!

FÖR MER INFO. LÄS HÄR
http://www.doghouseboys.com/events/springcruise2004.asp :gsmile: |
|
|
| JayBee |
jag är ruggigt peppad inför kryssningen. jag hadde förmodligen torterat mig själv om jag varit i kennys sits :(
kan det inte vara mars nu? :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Kan väl hålla lite koll på hytter osv.
Jag ska kolla med tobo99 om han är seriöst sugen.
Isf kanske det finns 2 snubbar från forumet som man kan dela hytt med.
Om "ni" också är två då vill säga :)
Kommer bli sånt 7-helvetes draag :crazy: |
|
|
| Sveck |
Tjena gott folk, detta är mitt första inlägg här i ert forum som verkar vara ett riktigt mecka för klubbare och diggare =)
Jag tror att jag är "kennys kompis" som det talats om i hyttbokningen, tänke bara säga hej, så ni vet att jag finns :D
Kenny ska ju inte åka (skitsynd!!:() men kan jag följa med ändå? Och hur mycket kostar det då?
Ta det lugnt |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Sveck
Tjena gott folk, detta är mitt första inlägg här i ert forum som verkar vara ett riktigt mecka för klubbare och diggare =)
Jag tror att jag är "kennys kompis" som det talats om i hyttbokningen, tänke bara säga hej, så ni vet att jag finns :D
Kenny ska ju inte åka (skitsynd!!:() men kan jag följa med ändå? Och hur mycket kostar det då?
Ta det lugnt | Tjena och välkommen till SWETA :D
Om du skrollar upp lite så har du den informationen du behöver för kryssen... :)
Eller klicka här http://www.doghouseboys.com/events/springcruise2004.asp |
|
|
| ScuL |
okido! :D
nu har jag bokat flyget och har bekräftat med mjz att vi fyller upp hans hytt, så allt lösar sig :p
jag längtar redan efter det medan jag har två fester imellan kryssningen och nu haha :D |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by JayBee
det är ju fan 20+ på alla ställen.. |
ah jag har alltid en plan vid sådana tillfällen: dra till Ungern och festa där ordet "åldersgräns" inte existerar :D och så råkar Armin vara bokad även till Budapest i april :p ja jävlar... varför dra norrut haha?? :D :D |
|
|
| Versace |
Fyfaaan! Vilken jävla bokning!
Tall Paul...
Band of Brothers!!!
o så självklart ARMIN!
Here we go!! |
|
|
| Amnezia |
| yaay...då ere bara å fixa ihop folk till en hytt då..denna gång ska jag också ut å åka båt:p :p |
|
|
| staz |
| vad bör man satsa på för hytt? a,b eller c? A hytterna hörde jag det var drag i senast.. men vilka hytter är lugnast om man ska ta sig en tupplur? och vilka är prisvärdast osv? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by staz
vad bör man satsa på för hytt? a,b eller c? A hytterna hörde jag det var drag i senast.. men vilka hytter är lugnast om man ska ta sig en tupplur? och vilka är prisvärdast osv? |
tupplur?! :wtf: :wtf: :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by staz
vad bör man satsa på för hytt? a,b eller c? A hytterna hörde jag det var drag i senast.. men vilka hytter är lugnast om man ska ta sig en tupplur? och vilka är prisvärdast osv? |
För det första.... Tupplur ??? :wtf: :p
För det andra.... Det är inte så lyhört och det är bara som mest livat i korridorerna från avresa (20:00) till (00:00) när folk vill förfesta (dricka billigt) i sina hytter. |
|
|
|
|