return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
MondayBar Spring Cruise 2004 (pg. 5)
View this Thread in Original format
sipowitz
quote:
Originally posted by SnAQ
det har du nog rätt i... att det blir typ en tokigt skön fest...
fast ja vill se armin live....


Jo iofs det kan jag förstå, han var kung på club gorgeous när jag såg honom där.
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by SnAQ
Anta att jag nu skulle få tag i biljetter, och jag åkte upp till sthlm ifrån göteborgs trakten, och fick reda på att Armin INTE kommer.. Ohh herregud... Vågar knappt tänka på det....


HAH! Jag visste det! Så jävla dålig stil av Monday Bar - om detta nu stämmer. Å andra sidan rör det mig inte så mycket i ryggen med tanke på att Armin ligger långt ner på min lista bland favorit DJ's. (snälla slå mig inte :nervous: )

Personligen hade jag jag heller velat se Marco V eller någon annan techtrance nisse.

Men som sagt - oavsett om det blir back 2 back sett mellan AvB och PvD, eller Warp Brothers och DJ Sammy så kommer nog ingen bli besviken. :cool:
zamson
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Men som sagt - oavsett om det blir back 2 back sett mellan AvB och PvD, eller Warp Brothers och DJ Sammy så kommer nog ingen bli besviken. :cool:


Jag skulle nog bli rätt besviken. Fast jag skulle inte ens åka om det var Sammy o Warp som spelade...
SteveTranz4ever
MiB fixade en förhandsbokning med lite hjälp av Kraith igår åt dig på Gielen spelningen :) Så de e bara å vänta på att dom ska ringa och sen ses vi på båtN
MiB
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
MiB fixade en förhandsbokning med lite hjälp av Kraith igår åt dig på Gielen spelningen :) Så de e bara å vänta på att dom ska ringa och sen ses vi på båtN


fan du är en klippa steve..
Versace
vem har påstått att armin inte kommer??
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Versace
vem har påstått att armin inte kommer??

Precis för kontrakten e signade vad jag vet...
WoberT
får se om man har råd o åka på kryssningen.. men nåt jag inte förstår är varför dom inte kör den långa kryssningen till Helsingfors.. MYCKET roligare.. som förra valborgcruisen.. o sen nån av dom stora båtarna oxå.. bättre dansgolv får man ju leta efter, på festival är det så minimalt så det är skrattretande.. gahh saknar förra valborgskryssen *nostalgisk* =)
JayBee
jag tycker att Kraith ska följa med på kryssen! fett skön snubbe :)
Amnezia
hum ere dags å börja slåss om bilj snart?? för oss som inte var på förra kryssen menar jag?? vill ju inte bli utan här:p :p

ere strul me armin lr ere bara snack??:rolleyes: ???

JayBee
quote:
Originally posted by Amnezia
hum ere dags å börja slåss om bilj snart?? för oss som inte var på förra kryssen menar jag?? vill ju inte bli utan här:p :p

ere strul me armin lr ere bara snack??:rolleyes: ???

nä jag tror inte det är något strul men ingen kan ju vara säker förräns han är där :)

men jag tror inte mondaybar skulle försöka lura oss till skillnad från "the lab"

men jag tror inte att silja har börjat ringa ännu fast det är väl strax dax att börja boka MOHAAHAA!

mina 2 hytter är fulla föresten:

Jaybe
Pontus(ej TA)
Camilo(ej TA)
Zamson
Mindshooter
Mindshooters kompis(ej TA)
Vizay
Mojjmojj


Yeeeeehaaaaaa! det lär bli världens bästa kryssning! :D Jag hör av mig såfort de har ringt mig.
staz
omfg.. har en kompis från holland som kommer vara 19 när kryssen är.. han vill verkligen åka men det vore lite surt om han kommer hit med flyg för kryssen och sedan blir dissad? en oacceptabel risk, därför undrar jag om det går att försäkra sig om att komma in på något sätt?.. ska prova att maila mondaybar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement