return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
View this Thread in Original format
@win
En we trappen af met dit bericht van de id-t site:

Start exclusieve voorverkoop Trance Energy




Aanstaande zaterdag 19 november start de exclusieve voorverkoop van 'Trance Energy' bij TicketOnline. TicketOnline bestaat inmiddels 1 jaar en omdat te vieren vervalt de verkoop fee (van €2,75) van een ticket voor onder andere Trance Energy, alleen en speciaal voor de vroege kopers. Deze aanbieding loopt tot en met 4 december. Tickets kunnen worden besteld op TicketOnline.nl of telefonisch via 0900 300 6000.

Trance Energy vindt 11 februari 2006 plaats in de Jaarbeurs Utrecht. De line-up wordt donderdag 1 december bekend gemaakt.






TE 2005 was voor mij toch het feest van het jaar. Hopelijk denkt id-t ook dit jaar weer aan de echte trancers voor een goede line-up!!
Mindphaser
quote:
Originally posted by @win


TE 2005 was voor mij toch het feest van het jaar.


Was ja..
Kan me die ene keer in feb 2001 nog herinneren met atb, gielen, picotto, rank 1 etc
toen toch wel genoten... daarna ben ik blij het uitgaansleven in clubs uitgevonden te hebben ;)
jp
Ach het was best een leuk feestje vorig jaar :)
New Wave
Fet! een trancefeest WWHOEEEHOEEE!!
Muppy
op een of andere manier heb ik het gevoel dat ze de goede lijn qua line-up (2004 ferry, rank 1 + 2005 ferry, avb, marco) dit jaar weer gigantisch zullen verneuken...
New Wave
neenee, hoohoo! Je weet wat ze aan het doen zijn he. ze zijn aan het vernieuwen! Innircity is
helemala anders dus TE gaat ook helemaal anders worden. Nieuwe verse artiesten zoals Jean zullen hun opwachting maken!! Wordt dus dikke pret met grote verassingen
jp
Cool, Outblast en Vince op Trance Energy :haha:
DJ_Siesta
vorig jaar was best kut, veel kut publiek! maja als de line up het toelaat kom ik vast wel weer ff genieten

rank 1 live vorig jaar was erg gaaf
New Wave
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Drokz gaat MC-en en de afsluitende set gaat draaien. fette shizzle!
@win
Die vernieuwingslijn doorzetten op TE is natuurlijk wel een erg fijn idee :cool:

Muppy
Menno de Jong
Above&Beyond
Ronald van Gelderen
Mojado
Cor Fijneman

zoiets zal het niet worden denk ik...:D
jp
Jean moet ook komen, serieus :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 
Privacy Statement