|
[HS] Hardstyle-Jump-Hardcore-Gabber (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| _IDS_ |
| quote: | Originally posted by Defcon_7
"Neophyte - Always Hardcore" où toute la salle chantait avec et surtout "Neophyte vs The stunned Guys - Thrillseeka" ça décape toujours autant ça!
|
Belle review, content pour vous.
Juste une correction, c'est DJ Paul & The Stunned Guys - Thrillseeka
Un anthem ce titre!:thepirate:crazy: |
|
|
| daniela69x |
alors y a des gens qui sont allé au redlight hier soir ?
c'était comment ? que des tecktonik ? :D |
|
|
| Defcon_7 |
Line-up X-Qlusive Showtek 26/01 - HMH Amsterdam
Area 1
Deepack
Duro
Pascal Feliz
Technoboy
Live: Donkey Rollers
Live: Showtek
Live: Southstylers
MC: DV8
Area 2
Brennan Heart
Dozer.
Dutch Master
Nitrouz
Noisecontrollers
Pavo
MC: V
Du lourd! :crazy: |
|
|
| birante |
| oué mais sold out et aucun moyen pour y aller, degouté? moi qui suis plus dans une periode hardstyle que trance depuis 1 ou 2 mois. :( |
|
|
| allen scott |
IN QONTROL 19/04/08 - “THE LAST CITY ON EARTH”
et pour les chanceux polyglotes:
| quote: | De hoofdstedelijke RAI zal op 19 april opnieuw het decor vormen voor een nieuwe editie van In Qontrol. Q-dance presenteert alweer voor de vijfde keer ’s werelds grootste meerzalen indoor evenement dat zich richt op de ‘Harder Styles In Dance Music’.
Met In Qontrol gaat Q-dance dit jaar jaar weer terug naar de basis. Geen ingewikkelde dubbele zalen waarbij het geluid elkaar overstemt, geen stijlen die eigenlijk te ‘soft’ zijn volgens de Q-dance standaard en een volwaardige, dik aangepakte main!
Terug naar waar het allemaal eigenlijk om draait; stampen in de Rai!
In Qontrol – ‘The Last City On Earth’ telt vier volwaardige zalen en de programmering zal dit jaar een stuk harder en rauwer zijn dan voorgaande edities.
In de grote zaal (Headquarters) wordt er ruimte gemaakt voor een harder styles line up die bestaat uit artiesten die de afgelopen jaren stuk voor stuk hun strepen hebben verdiend. In deze zaal zal opgebouwd worden van stevige hardtrance tot knallende early rave en hardcore. Aangezien ‘vernieuwing’ hoog in het vaandel staat geeft Q-dance in zaal twee (Evolution Sector) de beurt aan de volgende generatie hardstyle dj’s die de toekomst van deze sound aan het publiek zullen presenteren. In zaal drie (Sin City) gaat het dak eraf met een spijkerharde hardcore programmering. Tot slot gaat In Qontrol in de laatste en vierde zaal (The Undergrounds) terug in de tijd met oldschool en early rave.
Zoals je van Q-dance mag verwachten gaat er natuurlijk weer vol gas geknald worden met het geluid en wordt de DB standaard die je van ons gewend bent gegarandeerd. Ook is er deze editie weer tweerichtingsverkeer mogelijk, zodat je lekker ongestoord heen en weer kan lopen.
Enter, the last city on earth!
De voorverkoop start op zaterdag 19 januari en een kaartje kost 42 euro (ex. fee). Een VIP kaart kost 57 euro (ex. fee). Kaarten zijn wereldwijd verkrijgbaar bij TicketOnline.nl. Verder kun je natuurlijk terecht bij de meer dan 1000 verkooppunten van TicketBox. Hieronder vallen alle filialen van de Free Record Shop, Primera en Zigger.
Bekijk hier de trailer.
|
|
|
|
| dja-lex |
| quote: | Originally posted by Defcon_7
Line-up X-Qlusive Showtek 26/01 - HMH Amsterdam
Area 1
Deepack
Duro
Pascal Feliz
Technoboy
Live: Donkey Rollers
Live: Showtek
Live: Southstylers
MC: DV8
Area 2
Brennan Heart
Dozer.
Dutch Master
Nitrouz
Noisecontrollers
Pavo
MC: V
Du lourd! :crazy: |
je sens quon va passer une soiree:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| birante |
| Showtek ce week end au metro et jpeux désormais confirmer la venue d'ANGERFIST au metro au debut du mois de mars (plus d'infos dans quelques jours). |
|
|
| d-miurge |
| quote: | Originally posted by birante
Showtek ce week end au metro et jpeux désormais confirmer la venue d'ANGERFIST au metro au debut du mois de mars (plus d'infos dans quelques jours). |
Quelle ligne? |
|
|
| Defcon_7 |
| quote: | Originally posted by birante
la venue d'ANGERFIST au metro au debut du mois de mars (plus d'infos dans quelques jours). |
:crazy: Fait chier de me taper les pots-de-gel désarticulés quand même! |
|
|
| Insigma |
| quote: | Originally posted by Defcon_7
:crazy: Fait chier de me taper les pots-de-gel désarticulés quand même! |
huhu ^^ |
|
|
| Kartman |
| quote: | Originally posted by birante
Showtek ce week end au metro et jpeux désormais confirmer la venue d'ANGERFIST au metro au debut du mois de mars (plus d'infos dans quelques jours). |
Date :
15/03/2008
Line Up :
RV.B
Dess
Coone
Deepack
Zany
Angerfist Live |
|
|
| Defcon_7 |
| quote: | Originally posted by Kartman
Date :
15/03/2008
Line Up :
RV.B
Dess
Coone
Deepack
Zany
Angerfist Live |
Ah oué quand même! Mais la date tombe mal je serai pas là! Angerfist merde :whip: |
|
|
|
|