return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
MondayBar Spring Cruise 2004
View this Thread in Original format
reveal

(Startade en ny tråd för att man direkt ska se korrekt information, och inte vilseledas i onödan :))
NooN
oooooooooooooooh yeees!
RebeL9
de har stavat fel till Markus Schulz
MojjMojj
OMG! Vi måste göra ngt åt detta otroliga misstag. Låt oss ringa till dem och förklara vilken situations dom satt sig själva i nu. oj oj oj! :P
RebeL9
jag skulle inte vilja ha mitt namn felstavat på en sån här asmegaball flyer :(
mjz
det här va ju iofs från infon till den här kryssningen tror jag, kan ju hoppas dom nyktrar till tills det är dags för en flyer till monday bar spring cruise... :)

hur som helst, jag kommer va där, tänker inte missa ett tillfälle att se schulz in person, och en kryssning till skadar väl knappast, speciellt inte om armin kommer va där också...
reveal
quote:
Originally posted by mjz
det här va ju iofs från infon till den här kryssningen tror jag

Jepp, men detta är väl all info vi har om den kommande kryssningen än så länge väl?
mjz
japp, tror det är det enda dom offentliggjort hittils överhuvudtaget...
staz
samma design som på trance nation flyern/postern i april i våras
Glorie
va struligt med två trådar...

fixa sig :D

St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
va struligt med två trådar...

fixa sig :D

håller med, ser inte riktigt meningen med denna tråd :S
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
håller med, ser inte riktigt meningen med denna tråd :S

meningen med denna tråden var, som jag skrev i början, att man skulle få korrekt information direkt och inte tro att det rör sig om valborg... läser man den andra tråden måste man läsa ett 20-tal inlägg innan man förstår när den är

dessutom lade jag in all, för tillfället, tillgänglig information kring kryssningen för att ge en så klar bild som möjligt

vidare kommer en felaktig titel förbrylla när det är dags att gräva upp den om ett tag då det börjar bli dags för bokningar, och ytterligare en gång när själva keyssningen är på g
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement