return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 10)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by Muppy
precies...of neem een goed boek mee:D

of je gettoblaster met rtc & dreamteam cd's:D

Das aso.....wij oordoppies in doen.....wij netje zijn :D

Ook grote zak popcorn mee.....gaat nu al zin krijgen.....zelf in die ing treinreis van dik 6 uur.
jp
Misschien wil Kai na Lovebase wel effe bij mij in de kamer een vodka-tje komen drinken ;):toothless :wtf: :tongue2
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
Kan ook gewoon een heeeeeele dikke joint draaien en dan 6 uur in coma door de trein spacen :D

èn plakjes spacecake voor bij de koffie..:-)
nog een voordeel: You CAN drink&drive.....

nog 3 weekjes.......YEAH!!
MaGiK54
Zijn de treinkaartjes nou al geregeld :o
jp
GEEN PROJECT-X :mad:

Auch Ersatz für Love Parade fällt aus

Die für das zweite Juli-Wochenende geplanten Ersatzveranstaltungen für die abgesagte Love Parade in Berlin finden nicht statt.

Das meldet der "Tagesspiegel" vom Mittwoch. Das von E-Werk-Betreiber Ralf Regitz geplante "Project X" und die "Bootschaft" von Partyveranstalter Bob Young seien endgültig abgesagt worden.

Für die an der Siegessäule geplante Freiluftparty habe er in der Kürze der Zeit keine Finanzierung auf die Beine stellen können, sagte Regitz der Zeitung. Partymacher Bob Young wollte am 9. Juli mehrere Discoschiffe über die Spree schippern lassen, unterstützt von mehreren Szene-Clubs. Doch das Projekt sei letztlich an der Sicherheitsfrage gescheitert.

Die Love Parade galt bis zu ihrer ersten Absage im Jahr 2004 als weltgrößter Technoumzug.

----------------------------------------------------------------------

Ik ga hotel toch maar omboeken/inkorten. Geen LoveRadio en geen SEZ, alleen maar LFA en LoveBase
:whip:
MaGiK54
zooi zeg :o
jp
jp & Magik54 go Loveweek

Ibis Hotel 3 Tage 228 Euro
Zug AMS-BER-AMS 116 Euro
Tickets LFA/Lovebase 0 Euro
S-Bahn/U-Bahn 30 Euro
4 Tage Essen/Trinken 226 Euro
+++++++++++++++++++++++++++++
Total 600: 2 = 300 Euro p.p.

weer 85 euro uitgespaard (3 dagen ipv 4)
HBtje
:( :( Heel erg jammer

Ik weet nog even niet of ik mijn plannen ga wijzigen eigenlijk... ik zie wel
jp
Loveparade is soooo '99 :p
HBtje
Kan je inderdaad wel zeggen... Lees ook dat ze liggen te klooien met de datum voor volgend jaar. Mag opeens weer niet in t gebruikelijke weekend in Juli omdat het dan een dag voor de WK finale is... willen ze het opeens in Juni al organiseren...

Ik wacht nog wel even, kan het altijd op t laatste moment nog cancellen of toch gaan, want heb geen hotel.

En uiteindelijk heb ik alleen in 2003 een Loveparade mee gemaakt, al kwam ik daar pas rond 5 uur aankakken :confused:

jp
Loveparade is dood en zal nooit meer terugkomen
robin
Klopt mn TT toch nog :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement