return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 33)
View this Thread in Original format
HBtje
dus dan ben je vroeg thuis, lekker slapen en dan wordt je wakker... en dan is het dus echt super zomer weer (vandaag dus). Lekker de tourist uitgehangen en eens wat anders gezien dan de standaard plekken Alex, Ku-damm, Grosse Stern en die Mauer. Morgen of dinsdag terug, en dan maar weer sparen :toothless
HiGH_NrG
Hoe herkenbaar die verrhalen van Lovebase... 2 jaar geleden ook naar Lovebase geweest op de zaterdagavond, maar toen ben ik in slaap gevallen op een terrasje daar :)
SnuggLe
De grote reus geveld :toothless

Maareh..vette pics JP. Ziet er beregezellig uit idd!
Sentike
quote:
Originally posted by jp
---> 309 PICS <---

(click ;))

Video: download

Enjoy :toocool:

ID van die plaat op de video? Wie kan me helpen?
ZZandirt
oowwkeej

verslagje van mij kan dus niet uitblijven....:D

-donderdag hinreise... vette wegopbrekingen zorgden met zijn allen voor toch wel een uurtje file en Berlijn inkomen duurde ook nog eens een uurtje... 19.45u ingechecked (ff zeiken over de kamer en meteen ge-upgrade naar businessclass voor een tientje..:D:D:D:D
om een uurtje of 22 ff biertje (cq. wodka) gedaan met JP en Magik..

TLFA was op zich wel OK, maar in vergelijking met vorige jaren wel heel klein.... niet meer mogelijk om ff lekker over het hele terrein te "zwerven"...vond PvD wel lekker draaien.. en zoals vanouds was het geluid in de Colombiahalle weer ONTZETTEND VET.... vooral rond een uur of 7 stond ie wel knetterhard..... aankleding was ietsje minder dan de vorige jaren. ook het balkon was niet geopend.
Biergarten was lekker knus inderdaad.... met zijn allen lekker dringen onder de parasols.

Plantet Pro was helemaal OK!! van mij mogen ze dat toch wel vaker zo doen... 2 kilometer straat om lekker uit je dak te gaan... en inderdaad: The Dutch waren zeker goed vertegenwoordigd... (lekker vet hard beuken...:D) ook geweldig was een stelletje hobbyisten die kennelijk de hele vriendenkring om leenboxen hadden gevraagd..... 2.5 meter hoog opgestapeld met een spandband eromheen :D varierend van proffessionele JBL's (onderop) via een paar autobasskisten (midden) tot een 150Watt Jamo (wie kent ze nog) setje bovenop.... maar wel herrie!!!!!!!!!!!!!(en French Kiss van Little Louie Vega lekker doorgemixed... (ja ik wordt oud, maar wat een geweldige plaat blijft dat toch..)... lekker poosje gedanst daar...
Gta boot was zeker ok... Complimenten aan de duitsers... (en dat gebeurt niet vaak:D:D))
om 21 uur toch maar naar het hotel gelopen (via de Burgerking....) om ff op te frissen en 3 kwartier de ogen dicht...

en dan: LOVEBASE!!
om 00.00 uur de Ubahn genomen. eenmaal binnen merkte je dat de sfeer meteen heel anders was dan TLFA.. (relaxter..., ander publiek ook) mede door de opzet... één grote binnenplaats met terrasjes en daaromheen allemaal verschillende dj's en muziek in de diverse indoor zaaltjes (halletjes, of gewoon een gang, zoals jp het "hard techno" gedeelte noemde.. (het was inderdaad een pijpela van 6 meter breed en 30 meter lang... (40 graden en vrijwel helemaal donker....beuken beuken beuken..:D)

Kai tracid wel gezien... zeker OK bevonden... (niet super... gewoon ok:D) zeker een "de moeite waard" feestje, al met al... om een uur of 5 toch maar de u-bahn genomen... JP en Magik nog wel ff gezien... maar dat was om een uur of 2.... later niets meer van ze vernomen...(ik weet nu waarom.... (te moe..... watjes...:D:D:D:D:D)

al met al een geslaagd weekend. Volgend jaar weer, dat is zeker!! (dat is al 9 jaar zeker :D) JP en Magik toffe gasten.. meeting up @TLFA met hen en nog wat anderen was zeer gezellig.)

Toffe pics JP! goed gedaan jochie!!

grtz
Sander
jp
quote:
Originally posted by Sentike
ID van die plaat op de video? Wie kan me helpen?

Paul van Dyk - The Other Side [Vandit]
nwopper
Kai niet gezien! Ga jullie schamen JP & Magik!! :whip: :whip:

:toothless
MaGiK54
quote:
Originally posted by nwopper
Kai niet gezien! Ga jullie schamen JP & Magik!! :whip: :whip:

:toothless

Neem je je zweepie mee tijdens de Street Parade....dan mag je me slaan..........:crazy:
jp
download video:GTA at Planet Pro 13min/50mb

Afsluiting + For an angel :eyes:

"This must have been one of the brightest moments of my life"

:eyespop:
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
download video:GTA at Planet Pro 13min/50mb

Afsluiting + For an angel :eyes:

"This must have been one of the brightest moments of my life"

:eyespop:

Tering........immer geil.......:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

HBtje
ik vind net dit filmpje van de Planet Pro Berlin, door een van de GTA's gemaakt:

http://www.jartiste.de/Beautiful%20Things.AVI

hehe k sta er dus op :haha:
Partyhardy!
Zo, ik ben ook weer boven water :p
Onwijs gaaf weekend achter de rug. Van alles meegemaakt, Berlijn is echt 1 van de gaafste steden om te feesten van Europa, dat staat vast! :cool:

Vrijdag The Love From Above.

Bij binnenkomst stond Edgar V te draaien, wat een nerd, PRECIES dezelfde draaistijl als Markus Schulz, hij komt ook uit Miami dus erg vernieuwend is hij niet, verder kijken dan zijn neus lang is kan hij al helemaal niet...

De Columbiahalle is niet erg sfeervol maar gelukkig ook niet super groot en had goed geluid dus dat maakte veel goed :cool:

Na Edgar dus tijd voor Sasha. Hij draaide van half 2 tot half 4, 2 uurtjes. En zoals altijd was hij weer geweldig. De eerste 45 minuten kende ik geen 1 plaat. Hij draaide behoorlijk stevig deze keer maar nog wel bruut vette platen. O.a. Ingrosso - Get it Back weer gehoord, tegen het einde ging hij breaks draaien (aantal plaatjes uit het einde van zijn Essential Mix) dus hij was weer de man :toocool:

Vond het relaxt publiek binnen, vooral vooraan, heb daar ook de meeste tijd doorgebracht, veel Nederlanders ook daar, Ook Jp, Magik en Hbtje nog tegen het lijf gelopen :)

Deze 2 uur Sasha gingen veels te snel voorbij en toen was het dus tijd voor Paul van Dyk. Ik vond hem erg tegenvallen (James Holden - Nothing op plus 8 en dan een knal bas eronder: bliep bliep daag! dat klinkt dus voor geen meter! verder veel harde platen) ik wilde vanaf een uur of 4 dus snel naar een ander feessie :p Gelukkig is dat geen probleem in Berlijn en zijn we rond half 6 daar weggegaan :)

Toen ff zoeken want er zou ergens op Alexanderplatz een feestje zijn met Richie Hawtin, Magda, Marc Houle, Troy Pierce (Minus feestje dus, staan morgen ook weer op 5 days off).

Het bleek dus in een kantorencomplex op de 12de verdieping te zijn. Die club heet de FUN/Weekend. Omdat het al wat later (of vroeger, het is maar hoe je het bekijkt :p) was mochten we gratis naar binnen, super relaxt. Op beatfreax staan trouwens vette foto's van dit feest :)

Bij binnenkomst was het er lomp druk en warm. Het zweet viel met druppels van het dak :clown: Magda stond achter de draaitafels en al snel wisselden Richie, Magda en Troy Pierce elkaar af :crazy: Echt zo cool om te zien, dikke lol, af en toe iemand die de naald er af stoot, liggen ze gewoon dik in een deuk, wat een sfeer zeg, geniaal om mee te maken, daar straalde puur plezier van af, ook echt heerlijke platen voorbij horen komen! :cool: Verder ook erg mooi uitzicht over Berlijn. Half 9 was het exit feestje voor ons maar het ging nog wel ff door volgens mij.

Zaterdag Bpitch Control @ WMF

Hier draaiden Ellen Alien en Sascha Funke. Onwijs vette club met 2 zalen en een buitenplaats :cool: Ellen Alien draaide erg lekker en stond ook zelf helemaal los te gaan :D Hier ook rond half 9 weggegaan, zo relaxt dat er in Berlijn geen sluitingstijden zijn

Zondagmiddag/avond/nacht Feestje in de buurt van Treptower Park

Eerder die nacht draaiden Villalosbol en Hawtin nog in de Watergate en vandaaruit zijn beide heren naar dit feestje gegaan. Erg relaxte locatie met buitenterras en super klein hokje waar hooguit 40 mensen in konden inclusief dj's :p wat een gezicht was dat! te vet! S'middags had Hawtin hier staan draaien en toen wij rond 8 uur kwamen was Villalobos bezig samen met Ata. Richie had zich inmiddels tussen het feestende publiek gemengd (4 verschillende vrouwen gezoend in een half uur,hehe) Later wisselden Luciano en Villalobos elkaar weer af :cool: Ook hier weer een niet te omschrijven sfeer. Tussen de ongeveer 300 feestenden bevonden zich ook Guido Schneider, Alexander Kowalski en Monika Kruse om maar een paar namen te noemen :cool:
1 x raden wat hier trouwens de entree prijs was?? jaja 0 euro weer! te relaxt, dat zou dus nooit in Nederland kunnen :(
Na weer veel goede minimal en electro zijn we hier toen rond half 5 weggegaan en was dit echt een perfecte afsluiter voor dit super weekend! :tongue3

Volgend jaar zeker weer!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement