|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
| zit wat in... maarja vorig jaar hadden ze ook een truck bij fight the power... |
|
|
| jp |
Een truck is makkelijker opbouwen dan een podium denk ik
In ieder geval boeit het niet. Beetje onbekende namen uitproberen en zo is auch teh coolness :toocool: |
|
|
| HBtje |
| jep dat wel... en ben benieuwd wat q-dance gaat doen... kan wel ns een toppertje worden... lekker stampen daar haha :p en mooie aankleding enzo... |
|
|
| MaGiK54 |
| Whoeehoeeeee toch nog een feessie op zaterdagmiddag......:crazy: |
|
|
| ZZandirt |
| hèh wat verschrikkelijk vervelend nou!!!! weer bijtijds opstaan zaterdag..... |
|
|
| HBtje |
| Hoop feestjes in Berlijn rond dat weekend zijn niet echt boeiend in het begin... dus ik ga wel ff bijslapen voor ik met de s bahn naar de Siegessaeule reis |
|
|
| ZZandirt |
is er al etwas bekend over te verwachten bezoekersaantallen??
of staan we straks met z'n achten bij die mus op dat stokkie? |
|
|
| HBtje |
haha lol :p
vet toch... private party op een van de mooiste plekjes van Berlijn imo... :toothless |
|
|
| ZZandirt |
| private party ok.... maar dan moet je kenninssen daar ff vragen om een paar van die duitse snollekoppen op te trommelen.... voor het vermaak zeg maar...... |
|
|
| HBtje |
| Nog 11 nachtjes slapen :eyespop: Und dann abfahrt naar Berlijn :D :D yahoooooooooooooooo |
|
|
| ZZandirt |
met de trein hè? controleren ze niet op dope??
(helemaal uit nederland....) elk jaar zie je weer van die vliegende douaniers op de duitse snelwegen... meestal pikken ze de auto's eruit waar de dope vanafdruipt.... (NL kenteken, snoeiharde trance, 6 man in een oude nissan...
mij is opgevallen dat als je met zijn 2-en in een gloednieuwe leasebak zit, ze je geen blik waardig keuren... (how wrong can they be!!!!:-))) |
|
|
| HBtje |
ja met de trein... maar mij pakken ze toch niet, want ben zo'n doetje dat nog niet eens ooit een keer gerookt heeft, dus ben de braafheid zelfe 
maar de duitse politie heeft altijd wat te mekkeren op nederlandse auto's... vraag JP maar :toothless |
|
|
|
|