|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| jp |
donderdagavond wordt er traditioneel gezopen in het park
ik zal je m'n gsm nummer en hotel adres geven :o |
|
|
| ZZandirt |
zuipen in het park.... kan slechter.... :crazy: :crazy:
hoe laat vertrekken jullie überhaupt richting Berlijn? (dan ga ik nl net iets eerder, anders hebben ze geen parkeerplek meer onder ibis...)
:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| jp |
Weten we nog niet. Er is in ieder geval plek zat in de straat (het loopt iets omhoog)
Vanwege de dure benzine houden we het op 140-150 gemiddeld. |
|
|
| ZZandirt |
hebbie beetje auto?? of komen jullie gaar aan?
mijn ouwe BX was toch het lekkerst....:nervous: :nervous:
maar ja, da's heel lang geleden... |
|
|
| jp |
| Oh de stoelen van de Sub zitten prima en we hebben ruimte zat. Boven de 140 valt het lawaai van de open uitlaat ook best mee. Het enige wat de pret kan drukken zijn de files in Nederland... |
|
|
| ZZandirt |
haha.., er zijn tijden adt je beter in het oosten kan wonen.....
:happy2: :happy3: :happy2: |
|
|
| jp |
| Nee dank je al die plaggen en modder zijn slecht voor m'n lak :p |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Nee dank je al die plaggen en modder zijn slecht voor m'n lak :p |
en de rest van je sub'je..... typische uitspraak van de sub bezitter.....:D |
|
|
| jp |
Na Tosti I & II, Qlimax en Luna zat de moddder echt overal :whip:
Zo'n beetje bij Utrecht begint de ellende |
|
|
| ZZandirt |
yeah... zo'n beetje als je boven zeeniveau komt, dusssss...
daarom hebben we hier ook trekkers...:-))))) |
|
|
| jp |
Bevestiging LoveBase eindelijk in de mail gehad :)
Ze benne een beetje traag daaro :toothless |
|
|
| HBtje |
| bevestiging voor pers-kaarten ofzo ? |
|
|
|
|