|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Cool reportje P.H.... |
|
|
| HBtje |
beter laat dan nooit...
HERE













pics van TLFA en LoveBase waren niet echt al te best... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by HBtje
beter laat dan nooit...
HERE
|

Gelukkig hebben we de foto's nog!!!
Onderschrift Keine reactung Deutsche frauleinen am kreet: "Suckie suckie 10 DMark?" |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HBtje
pics van TLFA en LoveBase waren niet echt al te best... |
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeelste donker....heb nog geeneens de moeite genomen om pics te maken.....:o |
|
|
| jp |
| quote: | | De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn. |
Koop eens een dedicated server :p |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
De Columbiahalle is niet erg sfeervol maar gelukkig ook niet super groot en had goed geluid dus dat maakte veel goed :cool:
|
wil daar wel ff wat op zeggen...: ben nu een aantal (5?) x naar TLFA in Colombiahallen geweest... en normaliter is het balkon de tussentuin en de andere hal ook geopend... dubbel zoveel mensen, ruimte en DJ's... het geluid is dan (boven achterin op de tribune van het balkon) eeeecht wel knettervet!!!
nu maar hopen dat het volgendjaar weer TLFA als vanouds is... |
|
|
| jp |
| Het was toch een vet weekend :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Lex

Gelukkig hebben we de foto's nog!!!
Onderschrift Keine reactung Deutsche frauleinen am kreet: "Suckie suckie 10 DMark?" |
Die rechter mag wel voor 5 euro aan me tollie knagen hoor. :p |
|
|
| jp |
| Geile Deutsche Snollen jawohl :p |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Die rechter mag wel voor 5 euro aan me tollie knagen hoor. :p |
problem being that only miss left would.......whahahaha
miss right ziet er echt als iemand die zich voor het huwelijk bewaard....ach gewoon veel gebruiken en ogen dicht.... (oeps)
en jp: indeed een lekker weekend!!! nog 51 weken.....:D:D:D:D:D:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
problem being that only miss left would.......whahahaha
miss right ziet er echt als iemand die zich voor het huwelijk bewaard....ach gewoon veel gebruiken en ogen dicht.... (oeps)
en jp: indeed een lekker weekend!!! nog 51 weken.....:D:D:D:D:D:D |
Bewaren voor het huwelijk? mwhaha, noway :p Die rechter zou ik elke avond flink mee willen spelen. Who is she? |
|
|
| ZZandirt |
dunno..... vraag het HBtje, tis vlgs mij zijn pic.
nu baal je dat je niet naar berlijn bent geweest om een heel andere reden.....:D:D:D:D:D wie weet had je een kans... (als je een rijbewijs hebt, geef ik je best 70 % slagingskans....) volgend jaar maar naar berlijn... (op zoek naar Ute.... hele nieuwe film...:D) |
|
|
|
|