|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
hey JP,
who's the slagroomspuitjunk?? ik hoor nu pas dat je 'm rechtop moet houden.....dat zal een hoop troep schelen ;) |
|
|
| jp |
| Toen ik afdelingschef van Dirk was bestelde ik meestal een extra trayje dat we dan na sluitingstijd op maakten. Vet spacen :D |
|
|
| ZZandirt |
| oh jah..... en boeken als "breuk"...... |
|
|
| robin |
| verkopen ze bij de dirk ook van die capsules dan? of ken t ook met die weggooi dinge |
|
|
| jp |
| Gewone bussen met slagroom. Raar genoeg was het eigen merk veel sterker dan die van Campina. Gelukkig maar voor 69 eurocent :D |
|
|
| ZZandirt |
| bij de Blokker heb je van die dingen.... en bij de fietsenmaker een patroon houder (eigenlijk om je banden op te pompen met een CO2 patroon...(DAT kan ik je weer NIET aanraden :D) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Gewone bussen met slagroom. Raar genoeg was het eigen merk veel sterker dan die van Campina. Gelukkig maar voor 69 eurocent :D |
Raar maar waar...: hoe goedkoper hoe beter... die van de Aldi (vlgs mij 0.49) is 5 sterren.... |
|
|
| jp |
| Tja kan me nog van Loveparade 97 een voorval met een ballon herinneren :stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
| God we hebben met een stel slagroomjunks te maken......koekie erbij.... |
|
|
| jp |
| Als je straks een sissend geluid hoort is het dus niet een uit de Zoo ontsnapte koningspython :p |
|
|
| ZZandirt |
hey.... dat smokkelt wat makkelijker.....gestapo vraagt zich uberhaupt af wat we met al die slagroom moeten....
(en maar proeven of er wat in zit.....whahaha) |
|
|
|
|