|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by robin
Hier in nederland kunnen ze je toch niets maken, ongeacht wat voor vage zooi je allemaal nog in je bloed heb zitten (zolang je tijdens de test niet onder invloed bent)? |
Ze kunnen je niks maken behalve als duidelijk is dat er zeer recent geblowd is (auto stinkt naar wiet, raar rijgedrag)
Dat geldt ook voor pillen en coke.
Officiel is er geen grenswaarde vastgesteld, ook niet in Duitsland. Daar is het 'alles of niets'. Hier is het ter beoordeling van de agent in kwestie die in ernstige gevallen een bloedproef af kan dwingen om aan te tonen dat het rijgedrag te maken heeft met zeer recentelijk drugsgebruik (lees: nog in werking zijnde middelen)
Hetzelfde geldt ook voor medicijnen.
Het blijft echter zo dat in Nederland bijna geen drugsgerelateerde ongelukken gebeuren omdat de gebruikers gewend zijn stoned te rijden en aldus voorzichtig de weg op gaan. Drank maakt overmoedig, wiet niet. Ook van XTC ga je relaxt rijden, en aangezien gebruik meestal 's nachts plaatsvindt is er eigenlijk weinig gevaar. Alleen cocaine en speed zijn mijns inziens een gevaar voor de verkeersveiligheid. Reactievermogen neemt dan wel toe maar het inschatten van situaties wordt erg lastig. |
|
|
| ZZandirt |
ow jp, wat zijn we het geweldig eens....:D
daarom roken wij ook geen wiet in de auto... nur am Raststatte... ;);)
het gaat inderdaad om de interactie met de agent(en) in kwestie.... netjes en beleefd (lees nuchter) blijven is de beste optie...
en inderdaad... de meeste blowers weten dat ze onder invloed zijn.. de meeste drinkers roepen juist: kan nog best...losers!!!!
(en ja, ik ben ook wel eens met één oog dicht naar huis gereden... daar ga je wèl van nadenken...(was ook voor het laatst... heeeeeeel lang geledn:-)) |
|
|
| jp |
| GHB en rijden is ehm ja eh nou probeer het eens :nervous: :eek: |
|
|
| ZZandirt |
i'd rather not, but thanx...:D
ghb zelfs nog nooit geprobeerd...... (nooit tegengekomen... (in tegenstelling tot de meest gangbare)
ervaring? enlighten me pls.... is het wat? hoorde dat de kick wat lang laat wachten en sommigen dus maar een tweede portie nemen..? (met alle gevolgen van dien...(sukkels));D |
|
|
| jp |
Als je teveel neemt... dat wil je NIET meemaken
Ik vind het zielige troep. Het is alsof je dronken bent maar ook weer niet. Goede dosering is moeilijk. Als je weet hoe ze het maken hoef je het al niet eens meer te probren. Bah. Gatver. Chemische bende |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Als je teveel neemt... dat wil je NIET meemaken
Bah. Gatver. Chemische bende |
zoiets dacht ik al.....:-) er zijn betere manieren :D:S |
|
|
| MaGiK54 |
| Drugs is so 1996....:o |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Drugs is so 1996....:o |
huh! *schrikt wakker*
wou je zeggen dat het nu anno '97 niet meer kan dan...
zzzzzzz |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
huh! *schrikt wakker*
wou je zeggen dat het nu anno '97 niet meer kan dan...
zzzzzzz |
Nope....in 97 is the music teh drug :D |
|
|
| ZZandirt |
| jah... lullig hè? dat de LP wéér niet doorgaat...... |
|
|
|
|