|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by robin
Klopt mn TT toch nog :( |
Hebbie een Audi gekocht? :D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Hebbie een Audi gekocht? :D |
ja
1:18 |
|
|
| New Wave |
| Audi TT is een flikkerbak. gadver, ik kots op die wagens. |
|
|
| jp |
| Duitse auto's ik kots erop |
|
|
| New Wave |
| Progliefhebbers zijn: |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by jp
Duitse auto's ik kots erop |
als ik ooit genoeg geld heb :p dan rij ik toch echt wel in zo'n geile "mercedes met grote koplampen" :D |
|
|
| jp |
| Begin een taxibedrijf of zo |
|
|
| robin |
| Ja lekker iedere maandag de kots uit je bekleding schrobben :nervous: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by robin
Ja lekker iedere maandag de kots uit je bekleding schrobben :nervous: |
Je kunt het ook oplikken dude |
|
|
| New Wave |
| Ik ga een chevy kalos kopen denk ik. :p |
|
|
| New Wave |
| Of een VW Fox. :p |
|
|
|
|