|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| Ze moet alleen effe nieuwe deo kopen, deze werkt niet meer. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Stephanie Verena is 1,66 m lang en geboren in Hanau bij Frankfurt.
Ze woont nu in Krefeld. Engels is geen probleem want ze leest de originele Harry Potter. Ze drinkt graag Bailey's als ze naar Vanilla Sky, Matrix I of Fast and the Furious kijkt. Pannekoeken verslindt ze met veel plezier.
Rock, prog rock, punk, dance, trance, techno, hardcore en pop draait ze op haar stereo. Ze houdt van mooie ogen, maar absoluut niet van hip-hop. Met haar drie ratten kan ze de hele wereld aan.
Levensmotto: "It could be that the purpose of your life is only to serve as a warning to others"
zo genoeg info? ;) |
very nice, volgens mij is ze wel romantisch :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Stephanie Verena is 166 m lang en geboren in Hanau bij Frankfurt.
Ze woont nu in Krefeld. Engels is geen probleem want ze leest de originele Harry Potter . Ze drinkt graag Bailey's als ze naar Vanilla Sky, Matrix I of Fast and the Furious kijkt. Pannekoeken verslindt ze met veel plezier.
Rock, prog rock, punk, dance, trance, techno, hardcore en pop draait ze op haar stereo. Ze houdt van mooie ogen, maar absoluut niet van hip-hop. Met haar drie ratten kan ze de hele wereld aan.
Levensmotto: "It could be that the purpose of your life is only to serve as a warning to others"
zo genoeg info? ;) |
de 2 vetgerdrukte woorden zijn zoeizo al 2 redenen waarom ik het niks vind :disbelief
Geef mij zoiets maar:
 |
|
|
| basd |
| Brr... Trucker caps. |
|
|
| jp |
En dit is haar desktop ;)
 |
|
|
| New Wave |
Basvh, je snapt er niets van he. :p
Hele mooie vrouwen zijn golddiggers, vallen op mooie mannen, of cameramannen :D Dus die mooie vrouwen kan je op je buik schrijven knul:D |
|
|
| MaGiK54 |
| En NW heb je al contact gelegd...... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Basvh, je snapt er niets van he. :p
Hele mooie vrouwen zijn golddiggers, vallen op mooie mannen, of cameramannen :D Dus die mooie vrouwen kan je op je buik schrijven knul:D |
Hoezo bovenste 3 dingen zijn zeker toepasbaar bij mij. :D
Maar je hebt wel een punt. Echte mooie vrouwen zijn over het algemeen arrogant etc precies wat je zegt. Maar als ik naar partyfotos kijk zie ik liever mooie vrouwen dan duitse met zweetplekken onder haar oksels. |
|
|
| robin |
Tjonge jonge zeg, ze zweet een beetje na een dag feesten in het zonnetje :eek: who gives a .. (ik niet dus) :rolleyes:
Hoe is je duits NW? :p |
|
|
| jp |
| Vrouwenzweet is lekker :disbelief |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by robin
Hoe is je duits NW? :p |
Ik heb vroeger elke zomer op een camping in Zeeland gezeten en daar heb ik al wat duits opgeslagen. Op de middelbare school zit je in een periode dat je geen doet (MAVO :D) dus ik kan nou niet echt zeggen dat ik duits volledig beheers. Engels praten in een relatie vind ik trouwens ook prima. :) En zwetende vrouwen? heerlijk, hoe natter hoe beter. :p
| quote: | Originally posted by basvh
Hoezo bovenste 3 dingen zijn zeker toepasbaar bij mij. :D
|
Jij hebt geen centen, je bent lelijk en aan je filmpjes te zien ben je zeker geen cameraman :D ;). |
|
|
|
|