return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 38)
View this Thread in Original format
ZZandirt
motorcycles rock!!
jp
Nee nee motorrijden is gevaarlijk. Tegenwoordig gaat iedereen voor de grote verrassing :happy2:
ZZandirt
waar zit die azztah eigeluks?
jp
Op het Spui (linksonder)

ZZandirt
kijk: da's nfo.... zengs jeepee
jp
Het is net een doolhof dat Den Haag maar je red vast wel :D

Spui 27 tegenover de Kurger Bing
ZZandirt
burgahking vind ik altijd....!!! grilled meat rulezzzz dat ruik ik op twee mijl afstande met de wind ervanaf :D
jp
Vliegtuig verongelukt bij Duitse Reichstag

In hartje Berlijn, op slechts 200 meter van de Reichstag, is vanavond een vliegtuigje verongelukt. Autoriteiten verzekeren dat er geen sprake van een mislukte terroristische aanslag. De piloot kwam bij de crash om het leven. In de Reichstag zetelt sinds 1999 het Duitse parlement, de Bundestag.

Het kleine vliegtuig kwam neer op het grasveld voor de Reichstag. Het brandde volledig uit. Het historische gebouw is het politieke hart van Duitsland. In de directe omgeving liggen diverse ministeries en bijvoorbeeld ook het kantoor van de Duitse bondskanselier Gerhard Schröder.

Weer sensatie gemist :whip:
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by ZZandirt
burgahking vind ik altijd....!!! grilled meat rulezzzz dat ruik ik op twee mijl afstande met de wind ervanaf :D

Doe eens wat aan je Nederlands...
ZZandirt
3 kilometer dan.... jij je zin...
heb eens ergens geleerd dat je je aan moet passen aan je omgeving..
waarvan akte
:cool: :cool: :cool:

MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Vliegtuig verongelukt bij Duitse Reichstag

In hartje Berlijn, op slechts 200 meter van de Reichstag, is vanavond een vliegtuigje verongelukt. Autoriteiten verzekeren dat er geen sprake van een mislukte terroristische aanslag. De piloot kwam bij de crash om het leven. In de Reichstag zetelt sinds 1999 het Duitse parlement, de Bundestag.

Het kleine vliegtuig kwam neer op het grasveld voor de Reichstag. Het brandde volledig uit. Het historische gebouw is het politieke hart van Duitsland. In de directe omgeving liggen diverse ministeries en bijvoorbeeld ook het kantoor van de Duitse bondskanselier Gerhard Schröder.

Weer sensatie gemist :whip:

Beelden waren erg heftig....:nervous: :nervous:
miamitrance04
ya i totally dont speak your langauge but some how i know wat you are talkin about that rules!!! and so so does europe~!:eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 
Privacy Statement