|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Echt onbegrijpelijk dat al die tranceaddicts niet naar dit weekend gaan, dit gaat zulke coole worden :D |
|
|
| jp |
09.05.2005
Festival am 'Loveparade Tag'
Wie heute bekannt wurde planen Veranstalter, Clubs und Magazine am 9. Juli 2005 auf den 5 Straßen zur Siegessäule (Berlin) eine Open Air Veranstaltung. Noch unter dem Namen "Project X" benannt werden auf diesen Straßen Bühnen aufgestellt. Eine dieser Bühnen wird von Dangerous Drums, De-Bug Magazine und Twen FM Radio betrieben werden.
Zum jetzigen Zeitpunkt ist die Veranstaltung von 12.00 bis 22.00 Uhr am 9. Juli geplant.
Een open-air rave zonder rijdende trucks onder de Siegessaule. Kan het nog mooier? :wtf: |
|
|
| basvh |
to ome jp:
wordt het niet eens tijd dat jij je loveparade site update |
|
|
| jp |
de Loveparade is in 2003 overleden
wat dat betreft laten we het maar zoals het is :happy2: |
|
|
| HBtje |
| w00000t dat klinkt mega vet, ik vind de Siegessauele een van de mooiste plekjes van Berlijn.... nu maar hopen dat westbam / ellen alien en uiteraard paul van dyk ook een eigen bühne krijgen/hebben :D :D :crazy: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Echt onbegrijpelijk dat al die tranceaddicts niet naar dit weekend gaan, dit gaat zulke coole worden :D |
Been there done that.
Heb misschien het T-shirt ook nog wel ergens liggen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Echt onbegrijpelijk dat al die tranceaddicts niet naar dit weekend gaan, dit gaat zulke coole worden :D |
Goh, meneer gaat ook weer een keer naar een feestje met JP :o :rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Goh, meneer gaat ook weer een keer naar een feestje met JP :o :rolleyes: |
Moet ik hier nou nog serieus op reageren :o :o :o :o :o |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Moet ik hier nou nog serieus op reageren :o :o :o :o :o |
Ja, of reageer anders dan gewoon helemaal niet.
Het is totaal niet onbegrijpelijk namelijk. Er zijn zat 'te vette feesten'. Smaken verschillen. Dat jij er een keer heengaat wil niet zeggen dat iedereen zou moeten. Zoals je het nu post klinkt het zo van "Oh wat vet, wat stom zeg dat ze niet gaan, ik ben er wel!" etc etc. Laat iedereen lekker zelf beslissen. |
|
|
| basvh |
:rolleyes:
jezus wat ben je toch weer aan het zeiken. Magik heeft er gewoon zin in om naar Berlijn te gaan en groot gelijk heeft ie!!
Een festival bij die Siegessaule is gewoon vet. De sfeer daar, de mensen, muziek, tiergarten, broodjes bratwurst en de altijd vette metro!!! Echt allemaal top. Misschien zou je zelf daar keer heen moeten gaan en het moeten ervaren hoe vet Berlijn is! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
:rolleyes:
jezus wat ben je toch weer aan het zeiken. Magik heeft er gewoon zin in om naar Berlijn te gaan en groot gelijk heeft ie!!
|
Mag ik ook effe als ik deze week ongestelt ben ja? :o
Gelijkt heeftie dattie zin heeft! Zou ik ook hebben! En dat het vet is geloof ik ook wel...ben gewoon jaloers, NOU GOED! Het klinkt gewoon zo cynisch 'dat iedere TA-er er zou moeten zijn'.
Ik hou het liever bij Dancevalley bas, zou jij moeten weten ;) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik hou het liever bij Dancevalley bas, zou jij moeten weten ;) |
hehe jah idd
enige irritante is dat ik de enige zwerver ben die wel in een tentje wil. De rest van me partygang niet. :whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|