|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Jammer dat het een eind rijden is... |
Je begint een beetje een ouwe lul te worden JP.:p Vroegah kwam je nog eens met al die drugs/duitse douane verhalen van bij de grens. Toen reed je nog voor elke scheet de grens over. Beginnen de grijze haren te komen kerel? :p |
|
|
| jp |
In het ALGEMEEN is het ver rijden (voor Hollandse technofan)
Vorig jaar reden we voor 3 uur PvD in een avond naar Munchen heen en terug (1700km)
Dus... stukkie karren is geen probleem :D |
|
|
| robin |
| Onverbeterlijk die JP :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
In het ALGEMEEN is het ver rijden (voor Hollandse technofan)
Vorig jaar reden we voor 3 uur PvD in een avond naar Munchen heen en terug (1700km)
Dus... stukkie karren is geen probleem :D |
Jaaaaaaaaaaaaaaja, :p
Voruut dan moar. :p |
|
|
| jp |
| Tering wat waren we toen dood zeg :toothless |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Lekker belangrijk...
Deze discussie is ieder jaar hetzelfde, en ieder jaar is er hetzelfde gezeik. De loveparade is toch allang niet leuk meer, een jaar of 5 geleden was het een stuk beter (als je JP moet geloven). Loveparade of niet, er is toch wel weer 'een parade'. Maybe niet zo groot als een aantal jaren geleden, maar er is wel wat. Een demonstratie, net zoals vorig jaar, waar het oude gevoel weer herleeft.
Dus het zal allemaal wel. |
Het zal allemaal wel zegt tie :conf: :whip: blablabla wat kun je toch slap ouwehoeren! check het dik gedrukte... Ik vind het zeker wel jammer dat er geen parade komt. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Het zal allemaal wel zegt tie :conf: :whip: blablabla wat kun je toch slap ouwehoeren! check het dik gedrukte... Ik vind het zeker wel jammer dat er geen parade komt. |
Je leest niet goed:
Tuurlijk is het jammer, maar de discussie is ieder jaar hetzelfde gezeik. Vorig jaar was er toch ook een parade? Oke, een demonstratie in de vorm van een parade, maar het is wel een parade.
Dus gewoon lekker afwachten, niet 10 jaar van te voren al van die discussies 'wel/niet/wel/niet', das hetzelfde als tracklists raden/lineups raden. Gewoon even lekker afwachten, we zullen zien.
En wat ik daarnaast zei: er is dat weekend daar genoeg te doen, dus daar is alleen die parade niet voor nodig.
En over het feit dat het 'niet leuk' meer is: ask JP. |
|
|
| basvh |
wat een geblaat zeg. in 2003 was ik er en heb echt geweldig genoten. Dikke techno van montana bij de tv toren, en roger sanchez die voor 700 000 mensen ff E samba erin jast, vette vocals van johny kelvin. :crazy: :crazy: :crazy:
Het is een prachtig feest. Ok het is misschien niet meer wat het geweest is. Maar een feestje bouw je zelf en ik ben van mening als je een relaxte wagen vind en daar meeloopt dat je een geweldige parade kan hebben.
Wat ik wel raar vind is dat een naam en organisatie zoals de loveparade zulke moeilijkheden tegenkomt om een feest te organiseren. Waarom kan het elk jaar in Zurich en Rotterdam wel en daar in Berlijn niet meer. Ok ze hebben geen subusidie meer toch vind ik het raar dat ze geen goede sponsor contracten kunnen afsluiten. Volgens mij is er veel mis binnen de LP organisatie. |
|
|
| Gonzo |
Ben al 4x in Berlijn geweest op de Loveparade. En mijn eerste keer blijft de beste keer ['99]. Toen klopte alles: de parade, de mensen, Sven in het Tresorpark, gewoon alles.
Laatste keer in Berlijn was het bitter. Dat was in 2003 en ik vond ten eerste het publiek klote. Vooral de Poolse afdeling was overdreven. Maar gelukkig waren er nog sublieme feesten in de Columbiahalle.
Maar dat de Loveparade niet meer is wat het was, is iedereen duidelijk. |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by basvh
Wat ik wel raar vind is dat een naam en organisatie zoals de loveparade zulke moeilijkheden tegenkomt om een feest te organiseren. Waarom kan het elk jaar in Zurich en Rotterdam wel en daar in Berlijn niet meer. Ok ze hebben geen subusidie meer toch vind ik het raar dat ze geen goede sponsor contracten kunnen afsluiten. Volgens mij is er veel mis binnen de LP organisatie. |
Rotterdam heeft Heineken en in Zürich is de overheid meer erbij betrokken. |
|
|
| basd |
| Vond de parade in Zurich zo mogelijk nog leuker.. Jammer alleen van de regen toen. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Rotterdam heeft Heineken en in Zürich is de overheid meer erbij betrokken. |
Maar waarom heeft Berlin dan geen: Samsung, T-Mobile, BMW, Mercedes; Warsteiner, Micheal Schumacher etc etc. Moet toch iets mis zijn in die organisaties omdat er geen sponsor er vertrouwen in heeft.
| quote: | | Vooral de Poolse afdeling was overdreven. |
Jah die sporen niet helemaal, soms beetje aggresief maar over het algemeen zijn het wel feesttypes die constant staan te springen/dansen en vlagen zwaaien. |
|
|
|
|