|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| ja ze willen de pics graag hebben dus moest er een verklaring gefaxt worden. Dat gaat in Nederland toch een stuk makkelijker. Alleen daar krijg je zo'n beetje standaard access all areas. Das mooi want die billen van Kai vragen om een flinke kneep :p |
|
|
| HBtje |
haha push that button :p
maar wat was er nu met dat gedoe met die ene Linda :conf: |
|
|
| jp |
| die emailde mij of ik naar berlijn ging en of ze mee kon rijden en zo. kreeg een pasfoto opgestuurd. zag er knus uit moet ik zeggen :eyes: |
|
|
| HBtje |
pics or stfu
want ik ken maar 1 Linda en die is 13 :rolleyes: |
|
|
| HBtje |

het weer voor Berlijn, aankomende maandag, als ik aan kom 's avonds :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HBtje

het weer voor Berlijn, aankomende maandag, als ik aan kom 's avonds :crazy: |
Beter isset ook dit weer op zaterdag.....:) |
|
|
| Partyhardy! |
Hier kun je een kicke filmpje downen van The Love From Above 2004 :cool:
Staan ook vette pics op die site |
|
|
| MaGiK54 |
| P.H. met wie gaat u naar Berlijn |
|
|
| jp |
| Ik dacht samen met HB? :wtf: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
P.H. met wie gaat u naar Berlijn |
We gaan met zijn 12-en, vrienden vanuit Breda en Nijmegen :cool: geen ta's ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
We gaan met zijn 12-en, vrienden vanuit Breda en Nijmegen :cool: geen ta's ;) |
Grote groep zeg....kewl...en hoe lang blijft u. |
|
|
|
|