|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| JP, tell us your story...:-) |
|
|
| jp |
| Ach als je weet dat je niks bij hebt kun je ze mooi en die Gestapo. Vraag maar aan Magik en Whopper :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
is er al etwas bekend over te verwachten bezoekersaantallen??
of staan we straks met z'n achten bij die mus op dat stokkie? |
50000 man minimaal |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Ach als je weet dat je niks bij hebt kun je ze mooi en die Gestapo. Vraag maar aan Magik en Whopper :p |
krijg er een ideetje bij...."nein herr polizist, ich habe ècht kein Tablette bij mir" en dan zo nep mogelijk onschuldig kijken....whahaha
nog 14 nachtjes slapen.... |
|
|
| jp |
| We gaan dus wel met de auto. Die treinen ontsporen toch maar en zo |
|
|
| HBtje |
| Toen met de vandit night met Gabriel & Dresden..... autopech.... |
|
|
| jp |
| In de trein krijg je niet de kans gezellig met de Gestapo te chatten oderweg |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
We gaan dus wel met de auto. Die treinen ontsporen toch maar en zo |
Kut hoeren zijnet bij de NS.......ons lekker maken met een aanbieding is het alleen geldig voor 9 stoelen per trein.....:o |
|
|
| HBtje |
dat is minder inderdaad...
hoeveel zou t dan kosten totaal als jullie wel die aanbieding hadden? |
|
|
| ZZandirt |
Als jullie nou eens zwart reden?? krijgt JP meteen zijn Gestapo-contactsessie...die komen dan vanzelf opdagen.. (raar sexueel afwijkinkje JP? Herr Flick-syndroom?) :-D
ik zag die 58 euro ook, maar niet online te boeken.... 9 stoelen slaat ook weer nergens op...vraag me af wat de bezettingsgraad is van de overige 1500 stoelen.... 15%?
auto's rule!! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
Als jullie nou eens zwart reden?? krijgt JP meteen zijn Gestapo-contactsessie...die komen dan vanzelf opdagen.. (raar sexueel afwijkinkje JP? Herr Flick-syndroom?) :-D
ik zag die 58 euro ook, maar niet online te boeken.... 9 stoelen slaat ook weer nergens op...vraag me af wat de bezettingsgraad is van de overige 1500 stoelen.... 15%?
auto's rule!! |
Tis echt echt een te trieste aanbieding, doe dan gewoon niks, je kon dit wel online boeken maar als de 9 plaatsen vol waren dan kreeg je de melding dat deze tickets niet te boeken waren (zonder goede reden).....JP kreeg gisteren op het station te horen dat het aan de beperkte plaatsen lag dat je er daarom niet doorheen kwam....... |
|
|
|
|