return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 7)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by HBtje
2 super djs toegevoegd aan de line up van The Love From Above... en welke :D

Eh...wie dan? Ik zie geen andere namen dan op de flyer die jij een paar posts terug erbij zette.

Ik ben nu al benieuwd naar het report van JP over Sasha......
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh...wie dan? Ik zie geen andere namen dan op de flyer die jij een paar posts terug erbij zette.

Ik ben nu al benieuwd naar het report van JP over Sasha......

Edgar V en Marcos zijn erbij gekomen........
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Edgar V en Marcos zijn erbij gekomen........

SDie stonden ook op de vorige flyer :) Maar dat zal wel komen doordat de hele flyer aangepast is op de locatie waarvan HB hem linkte ;)
MaGiK54
quote:
SDie stonden ook op de vorige flyer :) Maar dat zal wel komen doordat de hele flyer aangepast is op de locatie waarvan HB hem linkte ;)

Yeps......so true ;)
jp
Sasha is gewoon een zuig dj. Die twee uur vul ik wel met bradwursten eten en een beetje chillen op de house floor :haha:
emre
quote:
Originally posted by jp
Sasha is gewoon een zuig dj. Die twee uur vul ik wel met bradwursten eten en een beetje chillen op de house floor :haha:

Stop niet bij Start. U gaat rechtstreeks naar de gevangenis en u ontvangt geen 20.000 gulden :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by emre
Stop niet bij Start. U gaat rechtstreeks naar de gevangenis en u ontvangt geen 20.000 gulden :whip:

Joh dat zegt hij alleen om ons te bokken. Geen aandacht aan besteden.
He's not worthy.
emre
quote:
Joh dat zegt hij alleen om ons te bokken. Geen aandacht aan besteden.
He's not worthy.

Nee echt ?! :wtf:
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp

Hebben ze daaro ook Kepab ????
jp
De vorige keer dat Sasha in Berlijn was klonk het allemaal een stuk slechter dan in de Powerzone dus...

SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
De vorige keer dat Sasha in Berlijn was klonk het allemaal een stuk slechter dan in de Powerzone dus...

Powerzone was ook superslecht so :)

LOL, leuke signature! :D

Mijn opa zei altijd: "Als ze niet over je lullen, ben je dood", dus daar troost ik me aan, zoveel aandacht :D
Roger
:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement