|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HBtje
Ik ben er zeker weten ook bij in Berlijn
van 07 Juli tot 11/12 Juli
Yahoo :D |
Wij ook de 7e vertrekken en de 11e terug...:D |
|
|
| HBtje |
nice nice :)
heb graties slaapplek bij kennis van me ergens op de Prenzlauer Berg en kan er ook mn digicam weer leeggooien op cdrom :D haha
wordt mooi weekend, hopelijk wel mooi weer en niet zoals nu buiten |
|
|
| MaGiK54 |
| Wij zitten in het Ibis bij de Alexanderplatz.... |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wij zitten in het Ibis bij de Alexanderplatz.... |
pre PvD party beneden bij de bar weer :D :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Die kans zit er dik in, als ik JP mag geloven wordt dat hotel dat weekend bezet door veel TA's :D |
|
|
| HBtje |
| mooi mooi :) dan ben ik er daar ook bij, mits pvd natuurlijk niet weer vrijdagavond draait in t park (loveradio / cafe schönbrunn) |
|
|
| HBtje |
 |
|
|
| jp |
| Ja de line-up was bekend. Perskaart voor LFA is geregeld, LoveBase zit in de molen. Hotel is allang geboekt (januari al) en wat mij betreft mag het feest beginnen. Cultureel gebeuren zal zeker een hoofdrol krijgen :toocool: |
|
|
| HBtje |
ik vind het gewoon al een zwaar geile flyer :D is wel een postertje waard :p Verder wil ik nog wel wat details over de andere feesten... Hoe zit het met Paul van Dyk en Projekt-X ? En Loveradio/Schonbrunn ? En E-Werk gaat weer open, schijnt iets te zijn op de zondag ??
Gaat in ieder geval wel een super weekend worden :D
EN veel kebab :o |
|
|
| jp |
| Ik zie het allemaal wel. Tijd zat. Geld potje voor Berlijn is al opzij gezet :happy2: |
|
|
| Sentike |
Nog mensen hier die vanuit Antwerpen vertrekken?
Heb wegens omstandigheden geen gezelschap maar wil 't feesje voor geen geld van de wereld missen. |
|
|
| HBtje |
2 super djs toegevoegd aan de line up van The Love From Above... en welke :D
 |
|
|
|
|