|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Gelukkig weet ik een adresje waar de doner kebab maar 1,50 Euro kost ;) |
Goed zo.....dat compenseert het weer een beetje :toocool: |
|
|
| ZZandirt |
| mochten er nog mensen twijfelen over trein of auto... hotel Econtel is redelijk goedkoop en GRATIS PARKEREN!!(scheelt toch weer een boel euro's). helaas zit je dan niet am Alex....maar wel een u-bahn om de hoek. |
|
|
| HBtje |
Goedkoopste kebab die ik ooit gevonden heb in Berlijn is 2 euro....
Of is die 1,50 euro daar waar we vorig jaar nog kebab haalden na de bios op zondag?
------------------------
wow:
 |
|
|
| HBtje |
Er is meer info over welke stages er zullen zijn bij Project B:
Housebühne Housemusic Partysan – Magazin
Breakbühne Breakbeats Dangerous Drums
Tekkhousebühne Techno/Dance Airport Würzburg
Trance Trance/Dance Nature One
Technobühne Techno/Club Music Sachsen Anhalt
Bash/Love Motion Techno/Club Music Bash Records
MTV Rock Bühne Rock MTV
Hip Hop Crossover Rock/Hip Hop Magdeburg
Sky Club Bühne Techno/Club Music Sky Club Berlin
Sternradio Bühne Techno/Club Music Sternradio Berlin
toch voornamelijk dance oriented :D |
|
|
| jp |
| Berlijn is tenminste autovriendelijk in vergelijking met steden in Nederland. Maar dat hebben ze ook aan de Russen en Engelsen te danken ;) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Berlijn is tenminste autovriendelijk in vergelijking met steden in Nederland. Maar dat hebben ze ook aan de Russen en Engelsen te danken ;) |
whahaha, ze hebben behoorlijk wat ruimte gecreerd daar, destijds.:)
Rotterdam is ook zo ruim opgezet.. maar Dresden tops all :D |
|
|
| ZZandirt |
| on a serious note: JP waar parkeer jij de auto bij Alex?? Dat is bij ons een major kostenpost :( |
|
|
| jp |
| Gewoon naast het hotel. Gratis :p |
|
|
| ZZandirt |
gewoon beter om me heen kijken dus.....
Kan me herinneren wel eens in totaal 75 euro kwijt geweest te zijn....
doodleuk de parkeergarage inrijden....en 'm dinsdags weer ophalen.... snieleuk...:wtf: :wtf: |
|
|
| jp |
In de Ibis zelf kost het 8 euro per dag.
Er zit een benzinepomp (24/7 open) onder het hotel met camera's. Met een beetje geluk pleur je 'm ernaast en hij staat lekker veilig. Vorig jaar heeft ie er 5 dagen gestaan en zelfs geen vogel die het heeft aangedurfd zijn lading erop te dumpen :D |
|
|
| ZZandirt |
kijk...dat is info..... tks JP...
als je een paar wazige gasten op die fontein ziet zitten blowen, kom je maar een biertje halen...;D (zou het niet aandurven om je kebab te geven voor 1.50..... drie dagen aan de dunne wil ik niet op mijn geweten hebben :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HBtje
Goedkoopste kebab die ik ooit gevonden heb in Berlijn is 2 euro....
Of is die 1,50 euro daar waar we vorig jaar nog kebab haalden na de bios op zondag?
------------------------
wow:
|
Ziet er allemaal erg vetjes uit......:crazy: |
|
|
|
|