|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Wat zal de zoll doen als we een achterbak vol met slagroombussen hebben liggen....:o |
|
|
| jp |
| We zeggen dat het Zyklon-B is :o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
We zeggen dat het Zyklon-B is :o |
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
|
|
| jp |
Ja mijn opa die bij de Waffen-SS zat had nog wat op zolder liggen
Erfenisje... |
|
|
| MaGiK54 |
| Kan je ook stoned worden van die zooi.... |
|
|
| robin |
Precies jp, je komt gewoon wat gasflessen bij de rechtmatige eigenaar terug brengen :)
Kunnen die duitsers een voorbeeld aan nemen :) |
|
|
| jp |
| Sommige Duitsers zouden zelf ook wel wat lachgas kunnen gebruiken |
|
|
| HBtje |
| over precies 1 week zit ik am Alex met mn eerste Kebab :crazy: |
|
|
| jp |
| Magik, gaan we nog een Trabant huren of wat |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Magik, gaan we nog een Trabant huren of wat |
Trabantjes zijn wel de roxxor.....:crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
| Hotel geboekt, 18 euro per nacht :) Sasha here we come! :cool: |
|
|
|
|