|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Grote groep zeg....kewl...en hoe lang blijft u. |
We gaan van donderdag t/m maandag met de auto. Jullie? :cool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
We gaan van donderdag t/m maandag met de auto. Jullie? :cool: |
Donderdag t/m zondag ook met de toet....:toocool: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Donderdag t/m zondag ook met de toet....:toocool: |
Beter! en verder nog vette feesten gepland naast tlfa? :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Zaterdagmiddag Project Pro Berlin en avond Lovebase.... |
|
|
| HBtje |
hmmmmm goeiemorgen... ik kijk naar buiten... en t regent. Toch schijnen de weergoden het goed met ons voor te hebben zaterdag en zondag...
 |
|
|
| MaGiK54 |
| Het gaat behoorlijk kut weer worden van het weekend :( |
|
|
| jp |
| Er gaat niets boven dancing in the rain :D |
|
|
| MaGiK54 |
| En alset zo slecht is dat naar buiten kunnen gaan....dan gaan we gewoon spemmen op TA.....we moeten toch wat te doen hebben.....:D |
|
|
| jp |
Perfecte openingszin toch?
"hey schones Madchen, wie kommst du denn so nass?" :D |
|
|
| ZZandirt |
NIet wanhopen Magik..., denk dat het wel mee gaat vallen...
(en anders hebben we JP's openingszin nog... (doet me denken aan Jeanny van Falco, trouwens..)
(jointje draaien buiten bij Columbiahallen krijgt wel een extra dimensie in de regen:-))
rij voorzichtig morgen.., & remember:
don't drink&drive....
but,
Smoke&Fly
:) |
|
|
| MaGiK54 |
| Regen is 80 a 100 km/u.....droog is 160 a 180 km/u, hopen dus op droog weer....anders gaat het weer een lange rit worden... |
|
|
| HBtje |
| zo maar eens wat plaatjes van een cultureel dagje sightseeing Berlijn van de camera afhalen... |
|
|
|
|