|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
kijk...dat is info..... tks JP...
als je een paar wazige gasten op die fontein ziet zitten blowen, kom je maar een biertje halen...;D (zou het niet aandurven om je kebab te geven voor 1.50..... drie dagen aan de dunne wil ik niet op mijn geweten hebben :D |
Die kebab is A kwaliteit :o
En niet rijden na het blowen want ze pakken je geheid in Hannover op de terugweg. Het blijft 3 dagen in je bloed zitten. Boete: 500 Euro en een maand rijverbod :o
Een gewaarschuwde Hollander telt voor twee :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Die kebab is A kwaliteit :o
|
Kebab is so :tongue2 |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by jp
Die kebab is A kwaliteit :o
|
maar je wilt dat plekkie dus niet prijsgeven :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by HBtje
maar je wilt dat plekkie dus niet prijsgeven :p |
Nee want straks komen er allemaal Hollanders en dan gaan de prijzen omhoog :o |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Die kebab is A kwaliteit :o
En niet rijden na het blowen want ze pakken je geheid in Hannover op de terugweg. Het blijft 3 dagen in je bloed zitten. Boete: 500 Euro en een maand rijverbod :o
Een gewaarschuwde Hollander telt voor twee :p |
man.... daar heb ik gelukkig nog nooit last van gehad..
maareuhm, bleef het niet veertig dagen in je bloed zitten en zijn daarom die testen niet rechtsgeldig (europeesch gezien..) omdat je niet kan aantonen wanneer je het daadwerkelijk hebt gebruikt....?
maar inderdaad.... beter helder terugrijden... is beter voor de veiligheid ook...:D |
|
|
| ZZandirt |
in het kader daarvan: engelse tests (overgenomen en nogmaals getest in nederland) door vlgs mij oxford hebben aangetoond (proefondervindelijk) dat blowers veiliger rijden dan alcol gebruikers... en zelfs maar een fractie slechter (lees: langzamer)
rijden dan nuchtere mensen.....(jaja)
en ze zijn er zelfs op gepromoveerd......
om maar een lulverhaal op te hangen :D:D:D:D:D:D |
|
|
| ZZandirt |
had je niet een soll. gesprek today? hoe ging het?
vertel
vertel
;) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
man.... daar heb ik gelukkig nog nooit last van gehad..
maareuhm, bleef het niet veertig dagen in je bloed zitten en zijn daarom die testen niet rechtsgeldig (europeesch gezien..) omdat je niet kan aantonen wanneer je het daadwerkelijk hebt gebruikt....?
maar inderdaad.... beter helder terugrijden... is beter voor de veiligheid ook...:D |
Je mag het gewoon helemaal niet in je bloed hebben in ( D )
Trouwens als je mag kiezen neem de bloedtest en niet de pistest. Het blijft langer in je urine zitten. Die krijg je na de eerste controle (zweettest)
Beter zoek je iemand die in Berlijn het bij bier houdt ;) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
had je niet een soll. gesprek today? hoe ging het?
vertel
vertel
;) |
ik denk dat het wel goed zit ;) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
ik denk dat het wel goed zit ;) |
je nieuwe schoenen deden het 'm zeker??? |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Je mag het gewoon helemaal niet in je bloed hebben in ( D )
|
Hier in nederland kunnen ze je toch niets maken, ongeacht wat voor vage zooi je allemaal nog in je bloed heb zitten (zolang je tijdens de test niet onder invloed bent)? |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by robin
Hier in nederland kunnen ze je toch niets maken, ongeacht wat voor vage zooi je allemaal nog in je bloed heb zitten (zolang je tijdens de test niet onder invloed bent)? |
dat is juridisch gezien idd the tricky part..... ze kunnen aan de concentratie in je bloed niet bepalen wannéér je daadwerkelijk gebruikt hebt.. (geldt vzv ik weet alleen voor wiet en mdma en aanverwanten..)
alcohol daarentegen..... dat verhaal kennen wij allen denk ik...... |
|
|
|
|