return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 3)
View this Thread in Original format
MaGiK54
Gaat ik eens voor het eerst naar de l.p.-weekend....is er geen parade :(

Wel voordeel dat het waarschijnlijk een stuk rustiger is op de feesten, doordat die honderdduizenden die normaal voor de parade komen niet in de stad zijn :)
jp
De beste LP's waren 95 97 en 99. 95 vanwege de zon, midden in de stad en omdat het toen nog niet commercieel was. 97 vanwege de zon, Tiergarten en de vette underground afterparties. 99 vanwege de muziek, anderhalf miljoen mensen en lekkere weer.

Qua beleving was 2002 ook aardig omdat we op de een na voorste truck stonden en de hele avond rondjes om de Siegessaule reden. Hoogtepunt was wel het opblazen van enkele speakers onder het beruchte S-Bahn viaduct.

Na 2000 zag je het gewoon afglijden, en het leek wel op God er ook geen zin meer in had. Na 2000 werd het weer elk jaar slechter.

Vorig jaar echt geluk gehad, eerst regen en toen stralende zon. En sinds 99 niet meer zo'n fun gehad met die Fight the Power :toocool:
jp
Projekt X aka Loveparade


As Ralf Regnitz aka Dr. Motte - one of Loveparade’s founders - announced there will be a big event called “Projekt X” on july the 9th at the Siegessaeule in Berlin Tiergarten - same place Loveparade used to take place. They will be having the big trucks again but this time they won’t move but will be positioned at the entrances to the Grosser Stern with the Siegessaeule in the middle.

Same day at 12am the Berlin Club Comission will have several big boats which can load up to 500 passengers each - coming from Berlin district of Treptow to Kreuzberg. Just like the love trucks those boats will be equipped with massive sound systems to chear up the passengers and the people partying on the river banks.

If everything works out as planned both events will merge at Siegessaeule later that day for a big party.

Good news for Berlin and it’s party scene!

Loveparade is dead - long live Projekt X

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
MaGiK54
Vette ..........:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Gelukkig is de hotelkamer gereserveerd :)
jp
Dit gaat zoooo vet worden :crazy:
basvh
damn dit klinkt heel erg vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

woei


wordt alleen een hele klus om me partymaten over te halen
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Projekt X aka Loveparade


As Ralf Regnitz aka Dr. Motte - one of Loveparade’s founders - announced there will be a big event called “Projekt X” on july the 9th at the Siegessaeule in Berlin Tiergarten - same place Loveparade used to take place. They will be having the big trucks again but this time they won’t move but will be positioned at the entrances to the Grosser Stern with the Siegessaeule in the middle.

Same day at 12am the Berlin Club Comission will have several big boats which can load up to 500 passengers each - coming from Berlin district of Treptow to Kreuzberg. Just like the love trucks those boats will be equipped with massive sound systems to chear up the passengers and the people partying on the river banks.

If everything works out as planned both events will merge at Siegessaeule later that day for a big party.

Good news for Berlin and it’s party scene!

Loveparade is dead - long live Projekt X

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


Zie je nou wel? Wat een gezeik altijd van ' of de parade er wel komt of niet komt'. Ieder jaar dezelfde meuk. Er is altijd genoeg te feesten dat weekend........
jp
Ach een beetje sjille op de zaterdagmiddag is nooit weg. Love From Above duurt ook maar tot half tien 's ochtends :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Ach een beetje sjille op de zaterdagmiddag is nooit weg. Love From Above duurt ook maar tot half tien 's ochtends :D



Waarom hebben we eigenlijk een hotelkamer voor 4 nachten gereserveerd, we zien weinig bed volgens mij :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Waarom hebben we eigenlijk een hotelkamer voor 4 nachten gereserveerd, we zien weinig bed volgens mij :D


Als stelletje moet je toch ook de liefde samen bedrijven? Waar doen jullie dat dan?

jp
In het bijbehorende bubbelbad, samen met Kai Tracid natuurlijk

Ach zo'n hotel is meer een uitvalsbasis, crackhouse en opslagruimte :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
In het bijbehorende bubbelbad, samen met Kai Tracid natuurlijk

Ach zo'n hotel is meer een uitvalsbasis, crackhouse en opslagruimte :D



Wooooooooooei Kai op Lovebase dus hij kan mee het bubbelbad in, wie neemt het rubbere eendje mee :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement