|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
tja dat is wel heel vaak zo bij de NS... voor goedkope tickets zijn er maar een beperkt aantal plaatsen, daarna betaal je het gewone tarief... dus wie het eerst komt heeft geluk... jammer maar helaas.
Ik betaal nu voor die 1,5 week maar 74 euro totaal, valt mee vind ik, maar k heb die tickets dan ook al sinds half mei |
|
|
| ZZandirt |
als ze dat nou lekker op hun site zouden vermelden.....
ik vraag me af hoeveel mensen voor jan l*l naar het station zijn gegaan.... |
|
|
| HBtje |
het staat trouwens WEL op de NS site...
| quote: |
Maar wacht niet te lang, want de beschikbaarheid is beperkt. Dus op = op!
|
|
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
9 stoelen slaat ook weer nergens op...vraag me af wat de bezettingsgraad is van de overige 1500 stoelen.... 15%?
|
je moet eens weten hoe vol die trein naar Berlijn altijd is, in Nederland stappen misschien niet zoveel mensen in, maar eenmaal in Duitsland stroomt ie vol, en dan is het maar een klein deel Nederlanders wat er in zit, en het is dan ook nog ns een speciale NS actie, dus een paar stoelen regelen ze dan per trein voor die actie...
vandaar dus dat ik altijd al meer dan een maand van te voren trein tickets haal want dat scheelt een hele hoop euries |
|
|
| jp |

:toothless :toothless :toothless |
|
|
| ZZandirt |
buurman!!! biertje?
 |
|
|
| jp |
| Ja die hotel liggen 200 meter van elkaar :D |
|
|
| Sentike |
| Ik zal er ni bijzijn... ze gerust, mijn hart in 1000 stukskes... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp

:toothless :toothless :toothless |
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| jp |
| Kijk die schappelijke benzineprijzen eens :eek: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Kijk die schappelijke benzineprijzen eens :eek: |
2004 > 2005 :toothless |
|
|
| jp |
| Gelukkig weet ik een adresje waar de doner kebab maar 1,50 Euro kost ;) |
|
|
|
|