|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Sasha is een zuig DJ |
Wij dan maar lekkere bratwurst eten dan......Sasha is teh boredom......:o |
|
|
| MaGiK54 |
| Internet was toch gratis in Ibis ??? |
|
|
| ZZandirt |
ben bang dat wij wel op jullie zullen neerkijken jp&magik
:D
volgens mij zitten wij ergens op de 33e verdieping ofzo... |
|
|
| jp |
| 2 geloof ik. er zit nooit iemand achter :D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Als je weet hoe ze het maken hoef je het al niet eens meer te probren. Bah. Gatver. Chemische bende |
Wat dan? Ik kan me nou niet echt ranzige dingen inbeelden bij gedoe in een of ander lab |
|
|
| jp |
| GBL en GOOTSTEENONTSTOPPER aan de kook brengen en laten reageren :nervous: |
|
|
| ZZandirt |
h2so4?
hou het liver bij een dikke snuif N2O :D:D:D:D |
|
|
| jp |
| Je moet juist niet schudden en ook de bus niet ondersteboven houden :crazy: |
|
|
|
|