|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Nu-Nrg heeft tot nu maar een keer op een Vandit Night en een keer op een Love from Above gespeeld. Aangezien ze maar voor anderhalf uur aan eigen materiaal hebben is een 'normale' DJ een slimmere optie. Daarbij draait PvD op zich al erg veel Nu-Nrg materiaal... |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
tks HB
denk dat we naast elkaar zullen rijden op de autobahn.... wij vertrekken namelijk ook donderdagochtend uit arnhem..:-)) |
mwaa... ik ga met de trein :D Ben een paar keer met de auto naar Berlijn gegaan maar dat is niks voor mij... Trein vind ik zelf de rilexte manier om voor te bereiden op een heel lang weekend |
|
|
| ZZandirt |
hmz jah... heen valt inderdaad mee.. terug is echt wel een test... :-)
dan krijgt BOB een hele andere betekenis....
en... jointje am raststatte is toch wel leuker dan nonsmoking in de trein....:-)
veel plezier!! |
|
|
| jp |
In de internationale trein mag je volgens mij nog gewoon smoken hoor, althans wel in 2004 :)
Joints overigens niet ;) |
|
|
| ZZandirt |
toch prefereer ik de auto.... sinds de eerste x dat we gingen (1996 geloof ik) en we gedanst hebben met een man of 60 rond een boomcar op de autobahn..... (tot der polizei kwam..:-))
nostalgie.... |
|
|
| jp |
Treinreis naar Berlijn kost in juli/augustus 58 Euro
Dat is 116,00 Euro totaal (zomerretour)
Autoreis is 1400km = 140 L x 1,25 = 175 Euro
Dat is een besparing van 30 Euro de man
---------------------------------------------------------------------
Mochten we de trein nemen wordt de totale som:
Hotel 4 dagen 304 Euro
Trein retour 116 Euro
LFA/Lovebase GL 0 Euro
Openbaar vervoer 50 Euro
5 dagen eten/drinken 250 Euro
Museums/bioscoop 50 Euro
+++++++++++++++++++++++++++++
Totaal 770 : 2 = 385 Euro p.p.
Vorig jaar was ik met hetzelfde programma 500 Euro kwijt (autorit + tickets + benzine & parkeergeld ter plaatste)
What do you think Magik?
Die 115 Euro besparing kunnen mooi in het Streetparade fonds ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Mijn zegen heb je.....auto is leuker maar wel vermoeiender dus trein is op zich wel goed...alleen ing boring..... |
|
|
| jp |
ik krijg die k*t tickets maar niet geboekt :whip:
geen flauw idee waarom, alle normale tickets zijn geen probleem.
Morgen maar langs die uitzuigers op het CS :mad: |
|
|
| MaGiK54 |
| Whoeehoeeeeee, Laptop mee......paar films opzetten, dan is de reis niet boring :toocool: :toocool: |
|
|
| jp |
| Heel dat NS mag aan het gas. Vind je het gek dat al die treinen ontsporen? En dan zeker 7 Euro extra dokken omdat hun site niet goed werkt? Dacht het niet :mad: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Whoeehoeeeeee, Laptop mee......paar films opzetten, dan is de reis niet boring :toocool: :toocool: |
precies...of neem een goed boek mee:D
of je gettoblaster met rtc & dreamteam cd's:D |
|
|
| jp |
| Kan ook gewoon een heeeeeele dikke joint draaien en dan 6 uur in coma door de trein spacen :D |
|
|
|
|