return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 32)
View this Thread in Original format
Sentike
al wakker?
MaGiK54
TeH Burpnness.....................:o

Jp is dronken.....en hij zegt te vaak het woord ''.......

Pro Berlin @ the GTA stage was teh roxxor.....en nu richting Gay Tracid @ Love Base.....:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Ps. ik ben ook dronken...long live teh wodka......:o
HBtje
quote:
Originally posted by MaGiK54
TeH Burpnness.....................:o

Jp is dronken.....en hij zegt te vaak het woord ''.......

Pro Berlin @ the GTA stage was teh roxxor.....en nu richting Gay Tracid @ Love Base.....:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Ps. ik ben ook dronken...long live teh wodka......:o

ik kan het alleen maar eens zijn met ditte :D haha op naar LoveBase :D :D :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by HBtje
ik kan het alleen maar eens zijn met ditte :D haha op naar LoveBase :D :D :D

To zo.....:D
SnuggLe
Zit je in Duitsland , is het daar supercool, ga je met zijn 3en steeds internetten.

Post eens wat vette verhalen wat jullie gezien en gehoord hebben, ipv dronken verhalen!
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zit je in Duitsland , is het daar supercool, ga je met zijn 3en steeds internetten.

Post eens wat vette verhalen wat jullie gezien en gehoord hebben, ipv dronken verhalen!

Geen tijd om lange en vette verhalen te type, juist omdat we in Berlijn zitten....elke keer maar 5 minuten internet ;)

Verslagje volgt als ik thuis ben :)
jp
---> 309 PICS <---

(click ;))

Video: download

Enjoy :toocool:
Dj Lex
Ziet er vet uit!
eieregooie
idd krijg van zulke pics weer heel veel zin :D

Zurich dan maar :D :D :D
jp
Effe samengevat:

-Zander& Co zijn teh kewlnezz
-Als je de hele dag curryworsten e.d. eet heb je ook na veel bier/vodka geen kater
-Love From Above viel muzikaal/productioneel tegen maar was zeer gezellig: vooral bij een korte wolkbreuk onder een mega Heineken parasol
-Tot 17:00hr Planet Pro was geinig maar niet meer. De NL-ers hadden een enorme stage die andere lieten verbleken lol. Na 17:00hr werd het zonnig en drukker. De drank vloeide rijkelijk. Om 22:00hr liepen bij velen de tranen in de ogen van geluk. Ja zo vet was het :toocool:
-Lovebase: te moe. Motte draaide verschrikkelijke troep. De hardtechno
gang was duister en best cool. Wel veel te warm. Kai niet gezien, te moe :(
-Terugrit in 7 uur inclusief uitgebreide eetpauzes. V-Power100 rules: 1 op 11 bij flinke stukken 170-180km/u
-Binnen het budget van 350 Euro gebleven
-Geluk met het weer gehad, de voorspelde hoosbuien bleven eigenlijk uit.

MaGiK54
Even JP's zijn samenvatting uitgebreid...:D

-Zander& Co zijn teh kewlnezz

Donderdagavond gezellig me ze een biertje gedronken en vrijdagav idem :D

-Als je de hele dag curryworsten e.d. eet heb je ook na veel bier/vodka geen kater

So true

-Love From Above viel muzikaal/productioneel tegen maar was zeer gezellig: vooral bij een korte wolkbreuk onder een mega Heineken parasol........sluit me hier volledig bij aan, Pvd viel behoorlijk tegen, teveel gebeuk....

-Tot 17:00hr Planet Pro was geinig maar niet meer. De NL-ers hadden een enorme stage die andere lieten verbleken lol. Na 17:00hr werd het zonnig en drukker. De drank vloeide rijkelijk. Om 22:00hr liepen bij velen de tranen in de ogen van geluk. Ja zo vet was het :toocool:

Om 17:00 ff uurtje de stad ingegaan omdat het hele gebeuren mij een beetje begon te vervellen, zelfs nog overgedacht om ff uurtje op bed te gaan liggen......gelukkig om 18:00 weer terug en na een paar wodka en de heerlijke trance-klanken....wasset geweldig...:D

-Lovebase: te moe. Motte draaide verschrikkelijke troep. De hardtechno
gang was duister en best cool. Wel veel te warm. Kai niet gezien, te moe :(

Kai niet gezien :(

-Terugrit in 7 uur inclusief uitgebreide eetpauzes. V-Power100 rules: 1 op 11 bij flinke stukken 170-180km/u

5.5 uur daadwerkelijke rij-tijd van hotel naar JP zijn huis :D

-Binnen het budget van 350 Euro gebleven

Me too........:D

-Geluk met het weer gehad, de voorspelde hoosbuien bleven eigenlijk uit.

Alleen vrijdagavond was het weer klote....zaterdag top niet te warm...vandaag eigenlijk iets te zonnig om 700 km op de snelweg te zitten, fock wat wasset warm in de auto.....

Al met al een zeer geslaagd weekend en nu op naar de Street Parade in Zurich....:D
HBtje
Hehe LoveBase was inderdaad net ff een stap te veel, was doodop, en had t om half 4 alweer gezien.

Voor de rest, eigenlijk maar 2 minpuntjes,
- was dinsdag avond hier in Berlijn mn digicam verloren in de sbahn :whip:
- en van het weer werd je niet echt vrolijk tot en met vrijdagavond

Verder teveel geweldige dingen mee gemaakt, vond Paul van Dyk op LfA juist super draaien, lekker hard en veel energie. Sasha was en is dus echt niks voor mij.

Maar het hoogte punt van t weekend, was dus echt Planet Pro Berlin, wat een sfeer met de GTA's. Helemaal top!

en jp, vette pics :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement