|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Bewaren voor het huwelijk? mwhaha, noway :p Die rechter zou ik elke avond flink mee willen spelen. Who is she? |
Speciaal voor u...nog een paar pics:
 |
|
|
| New Wave |
| WIE IS DAT?!!?!?!?!?!?!? |
|
|
| HBtje |
German TA chick, Inyrie
dus
op die middelste foto ben ik de rechtse :o |
|
|
| jp |
:D
phonenumber or stfu :stongue: |
|
|
| HBtje |
| alsof jij de GTA mobile numbers list niet hebt :toothless |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
WIE IS DAT?!!?!?!?!?!?!? |
ik wordt er niet echt warm of koud van. straalt niks uit. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by basvh
ik wordt er niet echt warm of koud van. straalt niks uit. |
reptiel :happy2: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
ik wordt er niet echt warm of koud van. straalt niks uit. |
HOMO!! :D
magik, jij weet wat ik nodig hebt knul, respect :D |
|
|
| jp |
Steff is 21 jaar oud, chemisch laborante, en zit nu op Ibiza voor een vakantie. Je kunt haar mailen op [email protected] of gebruik gewoon icq (115078040)
Viel Spass NW :happy2: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Steff is 21 jaar oud, chemisch laborante, en zit nu op Ibiza voor een vakantie. Je kunt haar mailen op [email protected] of gebruik gewoon icq (115078040)
Viel Spass NW :happy2: |
:D NICENICENICE ...ICQ? bestaat dat nog? ik mail wel effe :D |
|
|
| jp |
Stephanie Verena is 1,66 m lang en geboren in Hanau bij Frankfurt.
Ze woont nu in Krefeld. Engels is geen probleem want ze leest de originele Harry Potter. Ze drinkt graag Bailey's als ze naar Vanilla Sky, Matrix I of Fast and the Furious kijkt. Pannekoeken verslindt ze met veel plezier.
Rock, prog rock, punk, dance, trance, techno, hardcore en pop draait ze op haar stereo. Ze houdt van mooie ogen, maar absoluut niet van hip-hop. Met haar drie ratten kan ze de hele wereld aan.
Levensmotto: "It could be that the purpose of your life is only to serve as a warning to others"
zo genoeg info? ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| We zijn weer trots op je, Sherlock.....:toocool: |
|
|
|
|