|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| het spoor bijster.... |
|
|
| jp |
| Je kan eigenlijk nog beter met de fiets gaan |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Je kan eigenlijk nog beter met de fiets gaan |
Dus we gaan morgen al weg....elke dag 100 km fietsen....dan zijn we er wel op tijd...:o |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Je kan eigenlijk nog beter met de fiets gaan |
Kom dan terug op de fiets, die duitsers hebben er toch een zooi extra staan als het goed is :o
jaja zoveelste duitser-fiets grap :( |
|
|
| jp |
| Fietsen laat ik wel aan Lance over |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by robin
Kom dan terug op de fiets, die duitsers hebben er toch een zooi extra staan als het goed is :o
jaja zoveelste duitser-fiets grap :( |
Maar ze blijven leuk......:toothless |
|
|
| ZZandirt |
| respect voor diegene die na vier dagen beesten TERUG fietst!! |
|
|
| jp |
| Als we dat nu allemaal deden kregen steeds meer oma's hun fiets terug |
|
|
| ZZandirt |
| ja, maar jp..., dan wordt ik helemaal van de autobahn getrokken door de gestapo.... en zie dàn maar eens door die dopetest te komen:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Als we dat nu allemaal deden kregen steeds meer oma's hun fiets terug |
jij bent weer akelig scherp vandaag... uitgewerkt? |
|
|
| jp |
De pil bedoel je?  |
|
|
| ZZandirt |
zoiets....whaha...
ff iets anders... iemand nog iets leuks voor de donderdagavond...?
(jaaaaaaa nog maar één week.....!!!!)
ontopic heet dat toch?? een van de vele nieuwe woorden die sinds ik hier zit aan mijn vocabulaire mocht toevoegen... :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|