|
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Ze zullen in ieder geval niet weten wat hun overkomen is :o |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Om 02:35hr worden we met een heli van het dak gehaald. Om het luik te openen plaats je een kneedbom. Alle bewakers zijn omgekocht dus we hebben eigenlijk vrij spel. |
kan je dat niet beter openmaken met de sleutel van de omgekochte bewaker dan? scheelt een hoop herrie... (+ bij hoekloos is boem niet slim:D) |
|
|
| jp |
| Nee het luik kan alleen door de bedrijfsbrandweer geopend worden. Die gasflessen zullen niet snel ontploffen, behalve de zuurstofflessen die we in de fik steken als afleidingsmanoeuvre :disbelief |
|
|
| ZZandirt |
jaaaaaaaaaa...
was dat lek in die chloorleiding in rotterdam (?) ook jouw werk????
cool moves, dude.... mossad training, of gewoon veel Ludlum?:thepirate :thepirate :thepirate |
|
|
| jp |
| Nee, chloor halen we gewoon bij de Albert Heijn :D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Nee, chloor halen we gewoon bij de Albert Heijn :D |
da's voor losers... je moet dat pure onaangelengde spul hebben... liefst van een goed jaar......burp, proosjsjsjst
wordt je slokdarm ook weer schoon... |
|
|
| robin |
| jp :eek: heb jij die flessen nou nog in je auto liggen :eek: :eek: :eek: :eek: |
|
|
| HBtje |
| Berlijn en deze trip is veel te l33t om offtopic bij te gaan :whip: |
|
|
| robin |
| Kom op, waar zijn die flessen nou gebleven! dacht dat jij ze had!? |
|
|
| jp |
| Geen zorgen, ze liggen in het ecstacy lab. Onze chemicus gaat er heus zorgvuldig mee om :o |
|
|
| robin |
:eek: Ben je helemaal gek geworden! een gesjeesde laborant opsluiten in een lab vol met lachgas flessen!
SNELLL!!! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Cheapie......waar zit je in Berlijn ? |
We zitten in de buurt van de Ostbahnhof :cool: waar jullie? :) |
|
|
|
|