return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Ook dit jaar geen loveparade (pg. 8)
View this Thread in Original format
HBtje
Ik hoop dat Sasha en die Rene Vaitl in de garten draaien en de trance djs (PVD, Marcos en Edgar V) in de grote zaal. Buiten chillen op de proghouse van Sasha enzo, en binnen 'stampen' Vorig jaar stond grote dj Timo Maas ook niet in de grote zaal... dus misschien dit jaar Sasha ook niet in de grote zaal... Even afwachten...

Nog 1 maandje wachten :D

edit:
lees net dat er nog stiekeme plannetjes zijn om op de zondag toch nog iets van een kleine parade te organiseren op de Strasse der 17. Juli :crazy: :crazy: Zou wel vet zijn

quote:
Außerdem soll für den 10. Juni noch eine "paradenähnliche" Veranstaltung auf der Straße des 17. Juni geplant sein. Darüber sind bisher allerdings noch keine Einzelheiten bekannt.
MaGiK54
quote:
Originally posted by HBtje

Nog 1 maandje wachten :D

Daar is niks leuks an :whip: :whip: Veeeeeeeeeeeeeelste lang wachten nog......:whip: :whip:
ZZandirt
kwam hier zwervend en zoekend terecht. ik merk dat ik niet de enige diehard ben die al jaren (LP or not) naar berlijn gaat dat tweede weekend van juli :-))

ook dit jaar hotel Forum maar weer gereserveerd... (kan niet wennen aan die nieuwe naam:-)) 4 daagjes beesten en feesten!!!!

thanx voor alle info hier. iemand enig idee hoe aan TLFA kaartjes te komen?

greetzzzzzzandirt
Sentike
quote:
Originally posted by ZZandirt
iemand enig idee hoe aan TLFA kaartjes te komen?

greetzzzzzzandirt

www.thelovefromabove.de

Vanaf dat er tickets te koop zijn zal er meer info op de website verschijnen...

Nog steeds niemand hier uit 't Antwerpse die naar daar trekt? Zoek party-company.
ZZandirt
site ken ik ja, echter mogen ze wel opschieten.... nog 27 nachtjes slapen en ik sta weer "am Alex"

het kriebelt alweer

---dance sucker, dance---

(succes met zoeken naar gezelschap..... er zullen toch wel meer mensen uit antwerpen zijn die gaan??)
HBtje
Dit feest raakt dit jaar echt niet uitverkocht! Vorig jaar kon ik het me nog enigzins voorstellen omdat Tiesto er was (uiteindelijk stond er wel lange rij voor de deur, maar het was niet uitverkocht). Maar dit jaar lijkt het me sterk, ook omdat er nu nog meer nieuws was over het niet doorgaan van de Loveparade. Plus het feit dat er minder 'bekende' dj's staan naast de resident, zal het wel niet uitverkocht zijn aan de deur.

Ik ben er donderdag in de loop van de middag al en haal dan mn kaartjes voor Love From Above en Lovebase wel, origineel uiteraard :D
ZZandirt
tks HB

denk dat we naast elkaar zullen rijden op de autobahn.... wij vertrekken namelijk ook donderdagochtend uit arnhem..:-))
Hekticket heeft idd kaartjes... (am alex....) het zal inderdaad dan wel donderdag middag worden eer ik ze koop... online is nogal ingewikkeld... maar ze staan al op hekticket.de (zowel lovebase en TLFA..., hoorde trouwens. dat die Marcos redelijk lekker kan draaien..... komt wel goed vrijdag :-)))
MaGiK54
quote:
Originally posted by Sentike
www.thelovefromabove.de

Vanaf dat er tickets te koop zijn zal er meer info op de website verschijnen...

Nog steeds niemand hier uit 't Antwerpse die naar daar trekt? Zoek party-company.

Waarom zou een Nederlander uit Antwerpen vertrekken.....denk dat je deze vraag beter op het Belgische forum kan vragen.
Sentike
quote:
Originally posted by MaGiK54
Waarom zou een Nederlander uit Antwerpen vertrekken.....denk dat je deze vraag beter op het Belgische forum kan vragen.

Sorry, my fault.

Over LVA: iemand enig idee waarom Nu Nrg niet op de line-up staat?
MaGiK54
quote:
Originally posted by Sentike
Sorry, my fault.

Over LVA: iemand enig idee waarom Nu Nrg niet op de line-up staat?

maakt nix uit joh....hou deze draad maar in de gaten, grote kans dat er een internationale TA meeting zal plaatsvinden, wellicht leuk om ook ff langs te komen....we zullen wel nadere info posten tzt.

jp
Nu-Nrg elke keer uitnodigen wordt erg saai he ;)
Sentike
quote:
Originally posted by jp
Nu-Nrg elke keer uitnodigen wordt erg saai he ;)

Mja, ma ze maken toch deel uit van vandit-records...
En normaal gezien zijn zij steeds 't voorprogramma van Paul VD...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement