|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
חבר'ה כנראה שזה מה שהולך לקרות, ארמין יגיע לנגן בפעם הראשונה באומן בת"א וזה יקרה בפורים
מחכה כבר לרגע, פרטים נוספים בקרוב |
|
|
| omergunr |
| למי אני צריך למצוץ בשביל להכינס? |
|
|
| sh33p |
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
24+? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by sh33p
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
24+? |
22+
אתה בטוח שזה יהיה באומן? |
|
|
| Shahar |
ישששששששששש
המלך מגיעעעעעעעעעעעעע
אני שםםםםםםםםםםם |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
ישששששששששש
המלך מגיעעעעעעעעעעעעע
אני שםםםםםםםםםםם |
+1 !!!
אוי פורים עוד רחווווק...חשבתי זה יקרה במועד מוקדם יותר...לא נורא ננסה להמתין בסבלנות |
|
|
| DjChook |
זה לא כזההה רחוק אילן
שחר, שזה מתחיל להיות רלוונטי, תכניס אותי לרשימה הפעם ;) |
|
|
| DJentlman |
עד פורים............
אלוהים , חיי ישתנו מהקצה אל הקצה.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה לא כזההה רחוק אילן
שחר, שזה מתחיל להיות רלוונטי, תכניס אותי לרשימה הפעם ;) |
הופההה עכשיו אתה מדבר :D
בכיף
בוא נקווה שלא תהיה לי שמירה בבוקר שאחרי
לפעמים באמת דפוק לעשות שמירת בנות :whip:
ביחוד כשאתה לא יכול להגיד שאתה יוצא למסיבה
כי אמרת למפקד גף שאין לך חברים :D |
|
|
|
|