|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by gErver
כן אחי,
בוא נראה לזרים מה אנחנו שווים.. | ?!
על מה לעזאזל אתם מדברים? :conf: |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
?!
על מה לעזאזל אתם מדברים? :conf:
|
תחרות סטים בפורום קידום דיג'יים.
לא בדקתי.. יש מצב שיש מקום לעוד מתחרים
הרשימה כוללת 25 מתחרים ויש עד חודש מרץ. |
|
|
| gErver |
יש מקום לעוד 9 מתחרים,
dj promotion forum
למי שמעוניין.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by gErver
יש מקום לעוד 9 מתחרים,
dj promotion forum
למי שמעוניין.. |
נשמע מעניין...:rolleyes: |
|
|
| YoraY |
נו יש הזמנה יש?!@$
:> |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נשמע מעניין...:rolleyes:
|
חבל על הזמן ;) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אני שם..
בסוף זאת תיהיה תחרות פורום ישראל. |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני שם..
בסוף זאת תיהיה תחרות פורום ישראל.
|
:D כמו שצריך
!!בהצלחה
אבל קצת פחות ממני ;) |
|
|
| TTman |
| מישהו יודע איזה גילאים הכניסה?? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by TTman
מישהו יודע איזה גילאים הכניסה?? |
21+ כנראה. |
|
|
| Shahar |
| שימו לינק לתחרות דיג'יים..אנלא מוצא |
|
|
| Spitz |
| אין מצב להגנבה לבפנים אם אני עוד חודשיים מתגייס :whip: |
|
|
|
|