|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
טוב האמשיו השעה 11 בלילה התקשר עליי מישהו שאני מכיר
אני איהיה שם סגור לחלוטין!!!!!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
- Black Dragon
- Dj-sh
- fusi
- gErver
- Glenn-Holmes
- Huge-A
- itamarsan
- Koby
- Meltdown
- Rising
- Rownin
- sabi10
- Scorchio
- Shahar
- shmuel flash
- Sm0keMachine
- taltul
- THE_BLUE_DRAGON
- TTman
- UltraWave
- uzi
עוד מישהו???
:crazy:
ד"א אנחנו מדברים פה על האומן אז להכניס מהר לתיק את האטמי אוזניים!
מה שהיה בפול היה פשוט בלטי נסבל!
אז באמת רצוי ביותר להביא אטמים בחמישי...
ולמי שיש מייכלי חמצן אישיים רצוי ביותר שיביא
לצערי אין לי אז אני אסתפק בלנפנף עם פלייר
:haha: |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
[b]
ד"א אנחנו מדברים פה על האומן אז להכניס מהר לתיק את האטמי אוזניים!
מה שהיה בפול היה פשוט בלטי נסבל!
אז באמת רצוי ביותר להביא אטמים בחמישי...
|
זהו שחשבתי אם לקנות או לא לקנות...בסופו של דבר לא קניתי.
אני מקווה שיהיה בסדר |
|
|
| sabi10 |
החזרתי את התמונה הקודמת שלי כדי שתוכלו לזהות אותי שם מחר, אז פשוט תבואו ותגידו שלום...
וקוראים לי סהר למי שלא יודע!!!
יאללה, נתראה מחר :cool:
או שפשוט תכנסו לעמוד שלי ב
Myspace
ותראו תמונות שלי קצת יותר חדשות וגדולות יותר:eyes: :D |
|
|
| cluBBer |
אני שם עם עוד 3 אנשים
מקווה ששום דבר לא ישתבש ואני ארגיש הרבה יותר טוב
איפה אפשר לקנות אטמים?
בסופר פארם יש מצב? |
|
|
| omergunr |
יוווווווווווווווווווווו גאונים אתם!!! איזה רעיון!!
אני הולך לספסר באטמים :whip: :whip: :whip:
אני עומד מול האומן.. מוכר אטמים של 20 שקל ב 100 שקל... עושה קופה..
:whip: :whip: :whip:
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by cluBBer
איפה אפשר לקנות אטמים?
בסופר פארם יש מצב? |
חיובי!
;)
| quote: | Originally posted by omergunr
אני עומד מול האומן.. מוכר אטמים של 20 שקל ב 100 שקל... עושה קופה.. |
לך על זה חחח... |
|
|
| cluBBer |
משהו טוב אבל?
שקוף? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אין לי מושג
אם יש לך חנות\מכון לשמיעה קרוב אז לך תקנה שם
אין לי מושג מה יש בסופר-פארם, אבל אני מאמין שזה בסדר
משהו כמו 20-40ש"ח יספיקו לך.
בקשר לשקופים זה תשאל אם יש אני בעד לא שקופים כמה שיוצר צבעוני זה יותר שמח.
:crazy:
בגלל זה שלי הם צהוב זוהר |
|
|
| DjChook |
זה בגלל ששלך צבאיים :)
סתם, לא צבאיים
אבל חגור מוכרים את הצהובים האלה
כל הטירונות כולנו היינו איתם :)
ורק המ"מ עם האוזניות מיקי מאוס האלה.. חחח
חדללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
אוי אני מרגיש שוב צעיר |
|
|
| Major_X |
נשאר עוד יום!!!
ארמין אתה מספר 1! |
|
|
| Glenn-Holmes |
פסטיבל קרנבל
!!
יאללה שיעבור כבר היום הארור שמחכה עד שיגיע מחר בערב
ואז כולכם תראו את ההפקה שלי במלוא הדרה :) |
|
|
|
|