|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Segev
יש מצב חברים שאני כן היה היום סדרתי לי איזה קומבינה מקווה שילך חלק :] |
איסיקו ומהררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
עם אתה מסדר לי ללכת איתך לאמרין אני משרת שלךךךךךךךךךךךךךךךך |
|
|
| DjChook |
חבר'ה תהנו היום, ולא לשתות יותר מדי
ואני רוצה הוכחה שסבי10 היה שם!!!
ותראו לו אסאמאס אם ההודעה
"Once again we are here... israel tranceaddict.com" :)
צ'או |
|
|
| Dj-sh |
| למישהו יש מושג באיזה שעה ארמין עולה ? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
כרגיל בשעה שתמיד מעלים את האורחים מחו"ל 2\2.5
יאללה תגיעו לבר למעלה בשעה אחת וחצי לא לצאת זונות!
;)
ביי אני מתחיל להתארגן כבר ורק 9 ועשרים עכשיו חחחחח...
טוב באמת שהלכתי לישון שלוש שעות ולא נרדמתי לדקה אחת
כמו מפגר שוכב וממתין וממתין ולא נרדם פחחח...:D |
|
|
| gErver |
תעשו חיים אנשים, גם בשבילי
כי אני לא יהיה שם :mad:
יש מצב שאני עוד יגיע,
אבל איך שזה נראה עכשיו קשה לי להאמין
מקסימום אני יקשיב לסט של ארמין בשעה שתים בערך :toothless |
|
|
| DvJ |
תהנו כל מי שהולך....אל שכחו להביא לנו תמונות +פלייליסט
באסה בשבילי הייתי אמור ללכת אבל ב6 הודיעו לי שבסוף איאפשר סמעעק.....
בעיה עם מפיק מפגר........
לא נורא תהנו.......:D |
|
|
| yaman |
חבר'ה תעשו חיים אחים שלי אל תשכחו לצלם לכתוב פליליסט שיהיה טושש
יאללה תבלו |
|
|
| Segev |
יווווווווווווווווווווווווווווווווווו
בחיים שלי לא נהנתי ככה!!!!!!!!!!!!!!!!!
ארמין נתן סט לפנים!!!
אני לא חזק בפליליסטים אבל היו שירים טובים ומוכרים!!!
walk down
white sand
shivers
communication
who is wotching
ועוד הרבה טובים שאני לא זוכר!!!
וראיתיי את כל חברי הפורום מול ארמין על הבמה אבל ראסמי אף אחד לא מכיר אותי שם אז לא הלכתי לרקוד איתם רק אמרתי שלום לצח!! |
|
|
| cluBBer |
היה מלא אנשים
אי אפשר היה לעבור כמו בן אדם
וגם מלא אנשים לא קשורים
חשבתי שזאת תהיה מסיבת השנה , טעיתי
!
אחרי 3 טראקים של ארמין הלכתי
זה ארמין שניגן טרייבל כבד או שרק היה נראה לי?
מתי הוא סיים תסט שלו? |
|
|
| Spitz |
חח בינתיים תגובה טובה ותגובה ממש רעה
נחכה עד שהקלאברים הרציניים יגיבו :D
ואל תשכחו תמונות ווידאו |
|
|
| Koby |
נתחיל מציונים..
ארמין היה 10\10 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המסיבה עצמה יכלה להפוך את הבנאדם הכי רגוע בעולם לפסיכי
הערב שלי התחיל בהברזה של שני חברים..אחד מטעמי צבא והשניה..לא משנה בקיצור הגענו עם ירון ב12 וחצי כשבדרך תדלקנו(טוב מדיי)...לקח לנו שניה וחצי להכנס והיה נראה שהכניסה הייתה דיי חופשית גם לגיליים יותר צעירים..סהר חפר שם משהו וכבר אז היה פי 2 כמות אנשים ממה שהמקום מסוגל לכלול..אי אפשר היה לזוז....לנשום ומה לא..העיקר שיהיה להם לבריאות על הקופה שהם עשו..קיוויתי שארמין יעלה ב2..2 וחצי וכל שניה הסתכלתי על השעון עד שסוף סוף..ב3 הוא עלה וקיבל אהבה ענקית מהקהל..מה שטיפה הפתיעה אותי שכל כך הרבה אנשים אוהבים אותו.התחיל עם
Who Is Watching (Tonedepth Remix)
ועם כל ההתלהבות שהוא נתן אי אפשר היה להנות עד הסוף..לא מספיק שהיה צפוף כמו בנגמש גם כל הבבונים הלא קשורים היו חייבים לעבוד ממקום למקום כמו איזה טיילת ולדחוף ולהציק..והיה מספיק לספור עד 5 עד שאיזה ברלה תדרך לי על הרגל..
המשיף עם James Holden - A Break In The Clouds
ועדיין קשה היה להנות בגלל הדחיסה הזאת..למרות זאת ארמין נתן סט מושלם לדעתי..לא ציפיתי ליותר..שמעתי את כל מה שרציתי לשמוע..
אינקוגנישן ומטרו היה טרווףףף..לקראת הסוף הוא עלה על העמדה שלו ורקד ונראה שהוא נהנה מאוד מהמסיבה..ב6 הוא סיים עם קומוניקיישן 3 והוסיף
see you next time =]
עוד קטעים שהיו ועולים לי עכשיו לראש..
airbase - escape
killa
so serene
allure - the love we lost
marco v - false light
החדש של קיו ואלברט
control freak (svd remix)
ziron - לא זוכר(whiteroom remix)
היה כייף לראות פרצופים מוכרים..וכמה מהפורום
פוסי תודה על האטמים..אחרי 287520897 סוף סוף השתכנעתי..אילן כל הכבוד על השלט..מרק על הטראקליסט..
למרות העומס יתר נהנתי..בזכות ארמין שהיה עננננק |
|
|
| cluBBer |
לא אמרתי
אבל כמובן ארמין תותח
פשוט לא היה מתאים להביא אותו לאומן 17
מועדון יחסית קטן |
|
|
|
|