|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
| מארק, אני פשוט נדהם מזה שנתת כאן טראקליסט מלא לסט, אם היה ניתן להשיג את כל הקטעים הייתי מוכן להכין סט לפי הסדר הזה כמזכרת מהסיבה |
|
|
| YO-I |
לזכר הימים הטובים |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Scorchio
המפיקים גם ראו את ארמין מחזיק 1000 איש ב
TLV
בשעה 7 וחצי בבוקר שנה שעברה
ועדיין לקח להם הרבה זמן להחזיר אותו
יש לזכור שהאומן הוא מועדון שמתאפיין בעיקר בהאוס ולא יביא את ארמין ואן ביורן על דעת עצמו.
אולי לאחר המסיבה הזאת בתקווה דברים ישתנו כי באמת אווירה כזאת לא הייתה באומן 17 המוןןןן זמן - בעצם מאז שהוא נפתח לא היה דבר כזה שם.
אבל אל תבנה על זה שתתחיל לראות פה כל חודש אחד מהחבורה ההולנדית |
לבנות על כזה דבר דווקא לא רואה אתזה בעתיד הקרוב למרות שזה מזכיר
לפני שנה שנתייםם את next........
איזה טראקליסט עצבני
06. David Amo & Julio Navas Pres. Paco Maroto - Electronic Electro
ש מצב שזהזה |
|
|
| taltul |
ד'א יצא לי לדבר אתמול עם מיטל [מי שמכיר, אחת הסלקטוריות של נקסט לשעבר] ממש בפוקס לא זהיתי אותה בכלל...
אז היא אמרה לי שנקסט לא יחזרו לעולם וכיוון היחיד שהם הולכים/ילכו בו היום זה תחום של יחסי ציבור... אז אל תבנו על שום דבר בעתיד הקרוב... :rolleyes: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by DvJ
לבנות על כזה דבר דווקא לא רואה אתזה בעתיד הקרוב למרות שזה מזכיר
לפני שנה שנתייםם את next........
איזה טראקליסט עצבני
06. David Amo & Julio Navas Pres. Paco Maroto - Electronic Electro
ש מצב שזהזה |
תודה גבר...
Armin Van Buuren @ Ha'Oman 17 Tel-Aviv - 16.3.2006
01. Armin Van Buuren - Who Is Watching (Tonedepth Remix)
02. James Holden - A Break In The Clouds (The Lamb Chops Whaddayamean Its Supa Tigga Rigga Wigga Mix)
03. Sunlounger - White Sand
04. ID
05. ID
06. David Amo & Julio Navas Pres. Paco Maroto - Electronic Electro
07. ID
08. David Guetta - In Love With Myself (Benny Benassi Remix)
09. Perry O'neil - Switched
10. Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub Mix)
11. Zirenz - Edge Of Space (Whiteroom Remix)
12. Arctic Quest - Renaissance
13. Nico Parisi vs Eric Hubo - Metro
14. M.I.K.E - Voices From The Inside (Progressiva Mix)
15. Armin Van Buuren - ControlFreak (Sander Van Doorn Remix)
16. Nic Chagall - Monday Bar
17. Giuseppe Ottaviani - Linking People
18. Ronski Speed With Stoneface & Terminal - Incognition
19. Timo Maas - Pictures (Paul Van Dyk Remix)
20. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
21. Airbase - Escape
22. Kyau vs Albert - Walk Down
23. Marco V - False Light
24. Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms Remix)
25. Allure - The Loves We Lost
26. Substate - Horizon (Mac Zimms Remix)
27. O'callaghan & Kearney - Exactly
28. First State - First State
29. Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H.'s Remix)
30. Thomas Bronzwaer - Shadow World
31. Armin Van Buuren - Communication (Coldware Cold Remix) |
|
|
| Rownin |
היה ענק
רק חבל שמועדון כמו האומן עושה כאלה פדיחות בכניסה
נשים נמחצו והופשטו שם מהלחץ המטורף
אנשים שבאים קונים כרטיס ממכירה מוקדמת צריכים לעמוד כמו כבשים בכניסה.
חוץ מהקטע הזה היה אווירה אדירה
הנה עוד כמה תמונות


לגבי הטראקליסט
04/05 היה
Mad Arp feat. Julie Harrington - Slow it Down (Luke Chable Pushin' Too Hard Mix) |
|
|
| uzi |
היום שוב קראתי את ההודעות בפורום, ראיתי את התמונות ונתקפתי געגועים.
זעקה:
armin, come back!
פתאום יש לי דמעות בעיניים.
שוב הייתי המום מכמה כח יש לארמין, למוזיקה, לטראנס, לפרסום והצלחה. כמה אושר? כמה אהבה? כמה התלהבות? כמה כסף! אפשר לחשוב מה קרה, סך הכל בא לארץ איזה "בחור" מהולנד. :) היה אגדה! |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by DvJ
06. David Amo & Julio Navas Pres. Paco Maroto - Electronic Electro
ש מצב שזהזה |
מארק תמחק את זה זה לא הקטע הזה...
בדוק |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מארק תמחק את זה זה לא הקטע הזה...
בדוק |
דווקא נראה לי שכן,
יש לך רעיון אחר ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מארק תמחק את זה זה לא הקטע הזה...
בדוק |
זה זה!!!
הוא ניגן את זה צח!!
ועוד אמרתי למארק שאתה שלחת לי תקטע!
אני זוכר כתבתי לו
David Emo - Electro משו
| quote: | Originally posted by markfeldman
דווקא נראה לי שכן,
יש לך רעיון אחר ? |
זה הקטע..
קטע טוב
אחד מהבודדים שהסכמתי שצח ישלח לי |
|
|
| Scorchio |
טוב האמת יש מצב שזה זה אני פשוט לא זוכר כל כך
כי אני מכיר את הקטע הזה טוב
יכול להיות שיצאתי החוצה באותו רגע
מה שכן אני זוכר בוודאות את
Axer - 123 |
|
|
| YO-I |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב האמת יש מצב שזה זה אני פשוט לא זוכר כל כך
כי אני מכיר את הקטע הזה טוב
יכול להיות שיצאתי החוצה באותו רגע
מה שכן אני זוכר בוודאות את
Axer - 123 |
אתה יכול לנסות להיזכר איזה מספר היה הטראק הזה? 0 |
|
|
|
|