|
Armin Van Buuren @haoman 17 Purim 2006 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
נו בא או לא בא? סלחו לי שאני לא מעודכן...
למרות שנראה לי אני עושה פורים בבסיס.. :| |
|
|
| Shahar |
נו מה אתה גנוב? מזה משנה? יש זמן עד אז
אם הוא יבוא תדע |
|
|
| YoraY |
| צודק אבל נערץ פיספסתי פה איזה 8 עמודי קריאה עם איזה 100 ומשו פוסטים אולי אמרו משו :| |
|
|
| Tarantula |
אלוהים זה יכול להיות טוב... בדיוק אחרי תקופת המבחנים המתישה הזאת
בבבבעעעע:crazy: :crazy: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אלוהים זה יכול להיות טוב... בדיוק אחרי תקופת המבחנים המתישה הזאת
בבבבעעעע:crazy: :crazy: |
האם סוף סוף נראה מי את?:rolleyes: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
האם סוף סוף נראה מי את?:rolleyes: |
חחחח כמה דרמטי:)
זה לא שאף אחד פה לא ראה אותי:)
פעם הבא שאני מגיעה לאיזו מסיבה אני פשוט אתלה שלט על עצמי
חחחח:) |
|
|
| Meltdown |
| לכל מי שעדיין לא ראה או יודע כדאי שתפנו לעצמם את ה 16 למרץ, שזה יוצא יום חמישי, במסגרת חג פורים, אז לראשונה ארמין ינגן באומן התל אביבי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Meltdown
לכל מי שעדיין לא ראה או יודע כדאי שתפנו לעצמם את ה 16 למרץ, שזה יוצא יום חמישי, במסגרת חג פורים, אז לראשונה ארמין ינגן באומן התל אביבי |
השאלה היא אם אתה מפנה לעצמך את יום חמישי המדובר
אני יגיע עם תקליט
( כאילו שזה מפתיע מישהו:D ) |
|
|
| omergunr |
בבקשה אני מתחנן שמישהו יביא לי מספר טלאפון או איסיקו או משהו.. של זה שמביא לפה את אמרין!!!! אני חייייב להגיע !!!
PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ |
|
|
| Shahar |
לא נראה לי שיש עדיין איפה לקנות
כשיהיה יפרסמו פה |
|
|
| Glenn-Holmes |
עוד שבוע וחצי-שבועיים כנראה שיצאו כבר כרטיסים במכירה מוקדמת
כמו שהבנתם זה סוף סוף סגור סופית
כשתתחיל המכירה אני יכתוב כאן טלפון של מישהו שמוכר באיזור המרכז אבל בייחוד בשביל אנשים כמו עומר חשוב לדעת
ייחצן לא יארגן לכם כניסה במיוחד לא זה שאני מכיר (שיעזור לאומן במכירות המוקדמות לצורך העניין אך הוא לא יחצן שלהם ביום יום) |
|
|
| DjChook |
אילן אין טינה בקשר לטרד האחרון נכון
תפרגן קצת ;) |
|
|
|
|