| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אחרי 3 טראקים של ארמין הלכתי
זה ארמין שניגן טרייבל כבד או שרק היה נראה לי? |
למה הלכת יא דביל חחחח....
אני גם התעצבנתי על זה שהוא ניגן אלקטרו
(100% זה מה שההמפיקים ביקשו ממנו הזונות)
בקיצר התעצבנתי וכתבתי לו בפלאפון שינגן טראנס ושלא ינגן אלקטרו
ואחרי טראק נוסף הוא עבר לטראנס
(לא זה לא בניית סט זה כנראה רגשות אשמה של טראנסר חחח)
אני מאמין שאם לא הייתי כותב לו את ההודעה הוא היה נותן עוד חצי שעה של אלקטרו
בקיצר אני הלכתי אחרי ההודעה שכתבתי לו בפלאפון לקנות רד-בול
וזחזרתי אחרי איזה 5 דקות נכנסתי למסיבת טראנס כמו ששילמתי בשבילה :gsmile:
-----------------------------------------------
חוץ מזה הסט של סהר היה זוועה בטירוף!!!
מוסיקה לילדים בכיתה אלף!
אני כבר מעדיף את שיר הציפורים ושושה :haha:
סהר של היום לא קשור בגרוש לסהר הטוב של פעם
פשוט חרא!
(ואומר זאת מישהו שסהר היה הפבוריט שלו בארץ עד סוף 2003)
סהר חראאא!!!
-----------------------------------------------
היה גטו 2
גטו וואן דייק ואתמול גטו וואן ביורן.
בקרוב גטו וואן דייק רילואודד ;)
בתור הומופוב ממש לא היה לי כייף שהזין שלי תקוע בתחת של גברברים והזין שלהם בתחת שלי
:whip:
מה גם לא כייף בכלל להביא מכות לבנות
:(
פוצצתי שם אנשים חבל על הזמן!!!
והרגל שלי כרגע ברוחב של חצי מתר אחרי כל הבולדוזרים שעברו עלי
:eyespop:
-----------------------------------------------
בכל מקרה אני שלמתי אז אני ארקוד!!!
(רק שהתחיל הטראנס כמובן לא לפני)
אז התפרקתי קשות וכולי הזעתי משהו משהו
רק חבל שהיה קשה לרקוד בגלל חוסר מקום
ובגלל שעוד מלפני שהתחלתי לרקוד בכלל כאבה לי רגל ימין והגב מהבולדוזרים
-----------------------------------------------
ד"א זאת אחד הפעמים אחרונות שאני עושה תספורות רייבריות בארץ!!!
כאילו לא מספיק שלקח לי שנה להעמיד את הזבל הזה
כולם מנסים בכוח להפיל לך הכל חחחחח...:disbelief
-----------------------------------------------
ולסיכום:
בקיצר ארמין היה טוב מאוד!!!
(חוץ מהחצי שעה הראשונה האלקטרואית הנוראית!!!)
סהר היה זוועההההההה!!!
היה גטו וואן ביורן
סגרו את הבר למעלה ל
VIP
ככה שלא הייתה פגישת פורום מה לעשות לא ידעתי שיסגרו סורי!
חשבתי אני יקיר פה חברי פורום נוספים אבל לא הכרתי אף אחד חדש
בטח בגלל הצפיפות ככה כל אחד התמקד בלהציל את עצמו חחחח...
כאשר אתה בא בלי מצלמה אנשים רוצים לרצוח אותך
אילן סחטן על הפוסטר רק שחסמת 20 דקות את ה
eye contact
של ארמין עם הקהל חחחחחח...
אבל יצא פצצה!
מקווה שהצלמי הפוזה המעפנים צילמו אותו!
אה בטח אלעד צילם אני מקווה.
יאללה אני בתהליכי התאוששות עדיין!
לחיי הטראנס!!!!!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|